“Mingea de aur” a fost castigata

Coca-Cola anunta incheierea campaniei promotionale “Castiga mingea de aur!”.

In perioada 17 mai - 5 iulie consumatorii de Coca-Cola au putut castiga una din cele 100.000 de mingi Coca-Cola, una din cele 1.000.000 de sticle de 0,5 L de Coca-Cola sau marele premiu, o minge din aur de 18 carate cu greutatea de 2.5 kg.

 

Marele premiu al campaniei a fost castigat de Boer Zsombor, de 23 ani, din Sfantu Gheorghe, judetul Covasna. Mare pasionat de fotbal si Coca-Cola, el a gasit mesajul “Ai castigat mingea de aur” sub capacul unei sticle de Coca-Cola de 0,5 L.

 

Campania promotionala Coca-Cola din aceasta vara a avut ca tema principala fotbalul, iar ca purtator de imagine pe capitanul echipei nationale de fotbal a Romaniei, Cristian Chivu.

 

Coca-Cola are o traditie de 70 de ani in sustinerea fotbalului pe plan international, traditie care cuprinde in prezent peste 100 de tari (inclusiv parteneriate cu cluburi de fotbal, echipe nationale, evenimente fotbalistice internationale). Coca-Cola este unul din principalii parteneri UEFA si FIFA la nivel mondial. In Romania, legatura dintre Coca-Cola si fotbal o devenit oficiala in anul 2000, odata cu parteneriatul incheiat cu Federatia Romana de Fotbal in urma caruia Coca-Cola a devenit bautura oficiala a echipei nationale de fotbal a Romaniei. Contractul cu Federatia Romana de Fotbal a fost reinnoit la sfarsitul anului trecut.

 

Coca-Cola sustine numeroase asociatii de fotbal nationale - in jur de 40 de echipe nationale - dar isi extinde parteneriatul si asupra talentelor individuale pe plan local. In Romania, Coca-Cola si-a asociat imaginea cu unul dintre cei mai iubiti fotbalisti, si anume Cristian Chivu. Colaborarea dintre Coca-Cola si Cristian Chivu este la a doua editie, prima avand loc in 2002.

 

Pentru a-si arata increderea in talentul si profesionalismul echipei nationale de fotbal a Romaniei si pentru a transmite acest mesaj tuturor fanilor sportului rege, Coca-Cola a desfasurat in paralel cu promotia “Castiga mingea de aur!” si o campanie de imagine al carei erou principal a fost Cristian Chivu.

 

Campania de imagine a avut ca suport media un spot TV difuzat in timpul Campionatului European de Fotbal 2004, avand ca mesaj: “Intotdeauna mai exista o sansa. Ne vedem in 2006!” tocmai pentru a incuraja si a le insufla speranta iubitorilor de fotbal.