Pe perioada verii, plajele, terasele si falezele din Mamaia, Eforie Nord, Jupiter, Neptun si, desigur, Vama Veche vor fi „invadate” de promoterii Coca-Cola light. Consumatorii se vor bucura, pe langa gustul unic de Coca-Cola cu o calorie, si de premii speciale, oferite de Coca-Cola light.
Cum Coca-Cola light se bea numai rece, contactul cu gheata reda perfect acest lucru, oferindu-le consumatorilor o experienta senzoriala memorabila. “Am vrut din nou sa avem un mecanism simplu si direct – sa transmitem un mesaj printr-o experienta interactiva si sa nu ne limitam la un simplu discurs. Ne bucuram, asadar, sa vedem ca lumea participa cu entuziasm la program (cuburile noastre de gheata sunt la mare cautare) si ca mesajul este înteles perfect. Mai mult, se pare ca tinerii, pentru a ajunge la ravas, gasesc modalitati creative de topire a ghetii…“, Razvan Dumitrescu, Managing Director Draft Romania.
Asadar, fii pregatit! Daca ajungi la mare si vrei sa te racoresti si sa castigi premii, promoterii Coca-Cola light te asteapta cu gheata, ravase si bineînteles, Coca-Cola light rece!
Echipa care a scos de la gheata acest proiect este formata din Ingrid Weber – Account Manager, Alin Dimancescu – BTL Director si Relu Diaconu – BTL Manager.