Amigo Frappe priveste vara cu lejeritate
Campania se desfasoara pe outdoor, print si internet, cuprinzand si o parte de BTL.

Pentru al doilea an consecutiv, AdVenture concepe si implementeaza campania de vara pentru Amigo Frappe, o marca ce apartine Panfoods Romania.

 

Mentinand aceeasi nota usor indrazneata si insinuanta, campania din acest an cuprinde trei variante de layout: Fetele, Piscina si Cuplul. „Conceptul acestei campanii are la baza canicula si efectele ei. Cald. Fuste scurte. Piscine. Gheata. Fete. Prieteni. Priviri furisate. Si la toate astea am adaugat Amigo cafea solubila sau Amigo Premio. Am amestecat bine in shaker. Am ornat cu frisca si am infipt un pai. Astfel a iesit Amigo Frappe. Lejer. De vara. Un concept care se sprijina pe imagini pline de viata. Fiecare din cele trei executii ascunde ceva. Spune o poveste. De aici si ideea concursului de pe www.amigo.ro (h t t p : / / w w w . a m i g o . r o) , unde vizitatorii site-ului pot continua povestea din layout-uri, cele mai bune povestiri fiind premiate.”, a decalarat Vili Pacuretu, Art director AdVenture.

 

Strategia media include pentru outdoor bus-shelter-uri din toata tara, iar pentru print Sapte Seri, Tabu si The One, B24Fun.

 

In ceea ce priveste activitatile BTL, Amigo Frappe este prezent pe litoral, incepand cu 15 iulie pana pe 29 august. Sub sloganul „Lejer. De vara.”, echipa promotionala va strabate toate statiunile, in cautare de consumatori de Amigo Frappe, pe care ii va premia.