Timp de cinci luni, cluburile si puburile din tara vor fi invadate, weekend de weekend, de promoterii Coca-Cola, care intruchipeaza cele patru perechi de bauturi din compozitia long drink-urilor Mixplore. Intrarea acestor personaje in locatii este spectaculaosa; pe un mix sonor specific, promoterii si MC-ul antreneaza atat atmosfera, cat si consumatorii sa participe la jocurile organizate special pentru aceasta campanie. Toate se lasa cu multe premii Mixplore - shakere, ice-box-uri, carti de cocktail-uri sau tricouri Mixplore.
“Primele locatii invadate de Mixplore au fost Terminus si Deja Vu. In ambele locatii, programul a avut un real succes; aparitia celor 8 promoteri a fost cu totul surprinzatoare pentru privitori. In Déjà Vu, atmosfera a devenit atat de incinsa, incat toti cei care au castigat tricouri s-au imbracat instant cu ele! Chiar si fetele!”, Razvan Dumitrescu, Managing Director Draft Romania.
Mixplore promoveaza interactiunea dintre oameni, buna-dispozitie si distractia nelimitata, adica exact spiritul Coca-Cola. Si cum un mix nu este numai o asociere intamplatoare a doua bauturi oarecare, ci un intreg univers de gusturi si sentimente, toate aceste posibilitati sunt deschise printr-un long drink si toata lumea este invitata sa mixeze: muzica, bauturi, jocuri. Si sa se distreze.
Echipa Draft care mixeaza acest program este formata din Alin Dimancescu (BTL Director), Mara Vasile (Account Executive) si Florin Maxim (BTL Executive).