Incepand cu 2 ianuarie 2004, Agentia GoGorilla a lansat o promotie originala: distribuirea in baruri, restaurante si cluburi de noapte din Los Angeles si New York, a unor bancnote autentice de un dolar pe care sunt aplicate mici mesaje publicitare sub forma unor abtibilduri. Mesajele afisate pe aceste bancnote sunt, de fapt, o invitatie la vizionarea, incepand cu 26.01.2004, prin reteaua TV USA Network, a serialului "Traffic", realizat pe baza unui film artistic cu acelasi nume. Bancnotele vor fi puse in circulatie prin intermediul barmanilor si ospatarilor care le vor da rest clientilor la consumatiile comandate. Alan Wolan, presedintele GoGorilla, declara ca aceasta campanie este una dintre cele mai iesite din tipar, remarcandu-se prin extravaganta si multa inovatie. Michael Dare, director de promovare al USA Network, spunea: "folosirea bancnotelor ca suport fizic pentru tiparirea unor sloganuri publicitare este exact conceptul de care aveam nevoie pentru promovarea noului nostru serial: Traffic." Sloganele imprimate pe bancnotele de un dolar fac referire directa la traficul de droguri, arme, carne vie, toate urmarind un castig banesc imediat. In 95% din cazuri consumatorii au remarcat reclamele lipite pe bancnote si au citit continutul pentru a vedea despre ce e vorba. 54% dintre aceia care au remarcat si citit reclama au inteles "motorul campaniei" si au acceptat sa repuna in circulatie bancnotele, dandu-le si altor persoane. Campania face parte dintr-un proiect mai amplu al companiei ce a debutat in 2001 "proiect de bombardare a consumatorului prin mesaje publicitare plasate in cele mai neasteptate si eficiente suporturi".In general s-a urmarit utilizarea obiectelor indispensabile vietii cotidiene, cele care prin banalul pe care il reprezinta sunt capabile sa valorizeze o idee, un mesaj publicitar.