In cadrul unei conferinte de presa care a avut loc joi, 22 ianuarie, reprezentantii Bates Romania au anuntat in mod oficial lansarea noii identitati si repozitionarea agentiei in Red Cell Romania. Astfel, incepand cu acest an, in Romania va opera o noua retea de publicitate. Lee Daley – CEO Red Cell Worldwide, arhitectul viziunii retelei Red Cell, prezent la conferinta de presa, a declarat: “RED CELL este un model nou de retea care optimizeaza beneficiile clientilor in urma investitiilor in comunicare. Reteaua noastra are la baza excelenta, atat din punct de vedere strategic, cat si creativ. De aici decurg oportunitatile noii agentii din Romania”. “Schimbarea identitatii agentiei nu se reduce doar la schimbarea numelui si a logo-ului. Repozitionarea in Red Cell a agentiei noastre presupune o noua cultura organizationala, o viziune noua, o alta atitudine si un alt mod de a vedea comunicarea”, spune Manuela Necula, Deputy Managing Director. ”Am incredere ca vom rezolva problemele de marketing ale clientilor nostri si ca toate aceste lucruri, la care se adauga si o echipa valoroasa, vor face din Red Cell/ 141 Romania unul dintre jucatorii importanti pe piata publicitatii.”
Despre Bates Romania
Bates Romania, filiala Bates Worldwide, s-a stabilit ca si companie independenta in Romania in 1999. Specializata in activitati ATL, Bates Romania a oferit servicii integrate clientilor sai, in parteneriat cu 141 Romania, agentie specializata in actiuni BTL (printre clienti numarandu-se: BAT, Allied Domecq, Carrefour, Aurora Breweries, Orhideea, Idilis). Bates este parte a grupului international Cordiant, care, la sfarsitul anului trecut, a fost achizitionat de WPP. Ca urmare a acestei achizitii, birourile Bates din Europa Continentala (inclusiv cel din Romania), cu exceptia celor din Paris si Frankfurt, au fost asimilate de Red Cell.
Despre Red Cell Wordlwide
Red Cell este o retea compusa din agentii care pun accentul in egala masura pe componenta strategica a comunicarii, cat si pe cea creativa, agentii care cred in idei puternice, capabile sa schimbe pietele. Aceasta retea inglobeaza cateva dintre cele mai creative agentii, unite de o retea globala. Punand accentul pe contextul viitor al pietelor, ratiunea de a exista este aceea de a folosi tehnici de creatie inovative, pentru a crea valoare adaugata in comunicarea produselor sau serviciilor clientilor sai. In prezent, Red Cell este prezenta in 35 de piete prin 60 de agentii in intreaga lume, furnizand servicii de publicitate, consultanta de marketing si de marca, design, direct marketing, campanii promotionale si comunicare interactiva. Lista de clienti include: Alfa Romeo, Aventis, Diageo, Coca-Cola, Nestle Purina Petcare, Nike, Nikon, Orange, Sky+, Singapore Airlines, Singapore Tourist Board si Unilever.