O noua metoda de autopromovare a aparut pe piata. Starbucks, imperiul de cafea a decis impreuna cu Clear Channel Taxi Media sa glumeasca cu oameni din orasul Boston.
Campania este una simpla, au fost produse 100 de cesti magnetice de cafea Starbucks care au fost atasate de acoperisul a 100 de taxiuri locale din oras. Desi nu este clar cat de mare va fi beneficiul pentru cei de la Starbucks, actiunea promotionala a avut succes si a reusit sa intoarca ceva capete si sa starneasca zambete. Trecatorii observa cu mirare ceasca de cafea pe acoperisul masinii.
Pe de alta parte, firmele de taximetrie care au intrat in jocul celor de la Starbucks au inregistrat numeroase plangeri de la soferi care sunt in mod constant distrasi de oamenii, care, incercand sa le faca un bine, le atrage atentie ca au uitat cafeaua pe acoperis.
Cat de multa cafea va vinde Starbucks in urma campaniei ramane de vazut. Un lucru este insa incontestabil Starbucks are conceptii originale si proaspete.