Adidas mareste tempoul promotional pentru noua gheata F50+, destinata fotbalistilor.
In acest demers, Adidas va produce un serial ce va fi difuzat pe MTV si care ii are drept protagonisti pe fotbalistii Jermain Defoe, Ashley Cole, Carlton Cole si David Bentley.
(h t t p : / / w w w . a d i d a s . c o m / v e r t i c a l s / f o o t b a l l / c o m / h o m e . a s p ? s t r C o u n t r y _ a d i d a s c o m = c o m)
Serialul, botezat “Gimme the Ball”, este creatia agentiei Stream, parte a TBWA\Londra si este difuzat cel putin o data pe zi pe posturile locale MTV incepand din 1 Decembrie pana in ajunul Craciunului.
Produse in parteneriat cu MTV UK, scurtele filme urmaresc vietile celor patru fotbalisti si vor incerca sa sublinieze gusturile lor in materie de muzica, moda sau masini.
Showul va fi promovat printr-o campanie multimedia, targetul principal fiind constituit din tineri barbati din zonele urbane. Activitatile adiacente de promovare include lansarea unui website si un trailer viral si diverse concursuri sponsorizate de Adidas pe postul MTV.