Spot Coca-Cola in tunelul de metrou

Bucurestiul este cel de-al cincilea oras din lume in care calatorii cu metroul vor putea admira un spot Coca-Cola, printr-o tehnologie cu totul noua, in tunelul dintre statiile de metrou Universitatii si Piata Unirii 2.

Noutatea se datoreaza agentiei de publicitate TESERA care a adus si in Romania aceasta tehnologie revolutionara. Tehnologia apartine companiei SUBMEDIA Ltd. din SUA si a fost conceputa si patentata de catre Joshua Spodeck, co-fondatorul Submedia, avand la baza zoetropul – un dispozitiv din secolul al XIX-lea care a stat la bazele cinematografiei.

 

Sistemul inovator a fost lansat in Atlanta in 2001, NewYork, Hong-Kong, Tokyo si de fiecare data, primul spot a apartinut companiei Coca-Cola.

 

“Exista deja o traditie: in fiecare tara in care se introduce noua tehnologie, Coca-Cola este prima care isi impune spotul. Incercam sa pastram astfel doua dintre valorile marcii: traditie si avantgardism. Mai mult decat atat, ne bucuram sa fim printre cei care aduc inovatie pe piata romaneasca. Spotul pe care il veti putea vedea din vagonul de metrou are 15 secunde si este un spot de imagine si produs, care asigura cursivitate si nu are nevoie de cuvinte pentru a intra in atmosfera. A fost ales un spot din Israel, care a fost adaptat astfel incat imaginile sa fie cat mai spectaculoase”, declara Natalia Predut, Activation Manager, Coca-Cola Romania.

 

“Pentru a intelege impactul publicitatii in tunel, imaginati-va un pasager care se urca in vagon plictisit, stie ca va vedea un perete intunecat si alte persoane cu care deseori evita contactul vizual. Dar, pentru 15 secunde, intunericul se transforma intr-un spot publicitar animat, colorat, dinamic si impresionant. Si il poate viziona chiar pe fereastra vagonului”, spune Monica Tivig, Managing Partner, Tesera.

 

Trebuie sa dai dovada de multa imaginatie si creativitate in alegerea si conceperea unui spot pentru a reusi sa exploatezi la maxim impactul asupra celor care il vizioneaza in tunelul de metrou”, spune Florentina Repede, New Business Developer, Tesera.

 

“Coca-Cola sprijina ideile indraznete, spiritul inovator, creatia si imaginatia. Noua tehnologie implementata la metroul bucurestean invita la visare si la credinta ca nimic nu este imposibil”, declara Natalia Predut, Activation Manager, Coca-Cola Romania.