‘Fii altfel! Fii si tu vedeta!’ este conceptul sub care agentia a construit campania de lansare
Publicis Romania semneaza campania de lansare a unui produs unic pe piata: Rowenta Lissima, singurul aparat care indreapta parul in timp ce il usuca.
Conceptul campaniei a fost dezvoltat in jurul ideii ca Lissima de la Rowenta te ajuta sa devii vedeta si este sustinut de asocierea cu cunoscuta solista de muzica pop-r’n’b, Cream.
“Asocierea dintre Lissima si Cream in aceasta campanie se bazeaza pe faptul ca performantele acestui aparat de intins parul au un efect vizibil chiar si la un par mai voluminos cum este cel al binecunoscutiei vedete” declara Radu Luca - Account Director.
Campania ATL se desfasoara in perioada octombrie-decembrie si cuprinde un spot TV, macheta de presa, postere in scoli si licee si bannere pe internet. De asemenea, agentia a implementat o campanie BTL integrata din care fac parte un program de demonstratii de produs in principalele magazine ale partenerilor Rowenta, materiale la punctul de vanzare si o promotie pentru consumatori. Marele premiu, ce sustine ideea ca Lissima te transforma intr-o vedeta, consta intr-o aparitie la televiziune, una in revista Cosmopolitan si o excursie la Paris.