nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Publicis Romania gateste cu Whirlpool

Lansarea celui mai nou cuptor cu microunde Whirlpool se desfasoara sub sloganul ‘Simte de 3 ori diferenta’

Publicis Romania va da startul campaniei de lansare a noului cuptor cu microunde Jet Chef de la Whirlpool, duminica 5 decembrie. Campania este conceputa sub forma unei caravane de demonstratii de produs in cele mai mari magazine ale partenerilor Whirlpool, pe parcursul lunii decembrie.

 

Sloganul campaniei, ‘Simte de 3 ori diferenta’, se bazeaza pe caracteristica unica a cuptorului Jet Chef care combina 3 modalitati de gatit: cu microunde, cu aburi si traditionala. ‘Acest gen de eveniment este cel mai adecvat pentru sustinerea claimului campaniei, pentru ca potentialul consumator ia contact direct cu produsul si se convinge de calitatile acestuia’, declara Catalin Albu, Account Manager la Publicis Romania.

 

Lansarea noului cuptor de la Whirlpool va fi sustinuta de o campanie de presa in luna decembrie.

 

Din echipa Publicis Romania care a dezvoltat campania fac parte Radu Luca – Account Director, Catalin Albu – Account Manager, Oana Safta – Account Executive, Iulian Fecioru – Copywriter, Cristian Anton – Art Director. Din partea Whirlpool Romania, au participat la realizarea proiectului Mioara Bolozan – Marketing Manager si Violeta Guramulta – Regional Sales Manager.

Data publicării: 02 Decembrie 2004 | 15:08
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Banca UniCredit Romania a oferit la Ateneul Roman din Bucuresti un spectacol unic de opera cu ”Arena di Verona”

Azi si maine, mare sarbatoare internationala - BUY NOTHING DAY!

Fotbal si Adidas la MTV

AdPrint - echipe de creatie din 13 tari europene si–au inscris lucrari in festival

Online advertising


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server