Cea de-a 18-a editie a Festivalului International de Publicitate Epica aduce agentiei Lowe Romania inca o medalie: argint la categoria Media Innovation, sectiunea Print, pentru campania socio-educationala “Citeste o carte!”.
“La Epica, argintul din care se fac medaliile este din cel mai pur si mai valoros. Poate de aceea medalia de argint pe care o purtam acum la gat straluceste atat de tare. Mai tare chiar decat cele de aur turnate prin alte parti ale continentului! Suntem foarte bucurosi. Si foarte mandri!”, Diana Angelescu, Copy, si Octavian Giosanu, Art.
“Premiile la festivaluri doar intaresc ce am promis, ca stim sa facem advertising excelent si ca alte campanii memorabile vor urma”, Daniel Gavrila, Managing Director.
“Cu premiul asta mi-a mai venit inima la loc! Incepusem sa cred ca festivalurile sunt doar pentru cei care dorm cu SIT-ul sub perna... Epica e cu totul altfel decat Cannes, Clio sau NY Festivals si GoldenDrum, pentru ca in juriu nu mai sunt directori de creatie fandositi si cocosati de premii, ci o lume paralela cu a noastra, care nu ne menajeaza deloc - oameni de la cele mai tari reviste de marketing si publicitate! Asa ca, da, ma bucur, in sfarsit!"” Mihai Coliban, Director de Creatie.
Sustinuta de Ministerul Culturii si Cultelor, campania socio-educationala “Citeste o carte” isi doreste sa ii reapropie pe oameni de lumea lecturii, sa le aminteasca minunile ce stau sa fie descoperite intr-o carte, sa le retrezeasca apetitul pentru lectura. Toti ii suntem public tinta, pentru ca am observat cum cartile pierd competitia pentru timpul nostru liber, coplesiti lasandu-ne de viteza televiziunii si de spectaculosul cautat al ziarelor.
Primele 4 executii (“Anna Karenina”, “Lolita”, “Alchimistul” si “Othello”) sunt concepute in asa fel incat privitorul sa cada in capcana cititului. Stirea de senzatie din titlu te provoaca, iar body copy-ul nu este altceva decat un fragment din carte.