Inca un rand de (la) Timisoreana!

Pentru Timisoreana, Lowe a mutat actiunea de pe marginea piscinei in “Barul aglomerat”, cel mai bun loc in care se continua sezonul “degustarilor” noii beri Timisoreana, cu un gust excelent, mai plin, de care nu te poti satura. Si caruia nimeni nu-i poate rezista.

Inceputa in luna iunie cu "Barmanul", campania de imagine Timisoreana se continua cu acest nou spot TV, care se va derula in perioada decembrie – martie pe principalele posturi de televiziune.

 

“Povestea nu e numai una de convingere a nonconsumatorului de catre cunoscator, dar deja instituie un personaj cheie - Barmanul (actorul Cristi Toma) - devenit quality endorser pentru Timisoreana si moderator in conflictele iscate de berea irezistibila. Muzica de anii '70 (Ray Coniff) vine din nota de traditie a celei mai vechi beri din Romania, dar se potriveste si curentului momentului - ",  explica Mihai Coliban, Creative Director Lowe.

 

"In spotul TV am dramatizat gustul pe cinste al berii Timisoreana dupa descoperirea accidentala a acestuia. In acest fel, campania de imagine certifica faptul ca Timisoreana nu numai ca este singura bere din segmentul mainstream care are haine premium, dar are si un gust mult mai bun", spune Florin Nechita, Brand Managerul Timisoreana.

 

Echipa care a colaborat la realizarea spotului ii include, din partea Companiei de Bere Romania, pe Piotr Jurjewicz - Marketing Director CBR, Florin Nechita - Brand Manager Timisoreana si Mihai Bonca - Junior Brand Manager Timisoreana, iar din partea Lowe, pe Mihai Coliban – Creative Director, Petru Teodorescu si Ligia Calin - Copy, Cristina Petrea si Amelia Tue – Client Service.

 

Spotul a fost produs de Multimedia Est, regizor, norvegianul Sune Maroni, director de imagine si co-regizor, galezul Nic Osborne. Sunetul masterizat apartine Yama Studios.