In cadrul Adunarii Generale IAA care a avut loc in luna decembrie, a fost aleasa noua echipa care va conduce IAA Romania pentru urmatorii 2 ani.
Dl. Mihai Ghyka, Marketing Director Interbrew Romania este noul Presedinte al International Advertising Association (IAA) Filiala Romania, preluand functia detinuta in ultimii doi ani de catre D-na Veronica Savanciuc, CEO la Lowe & Partners.
Pt. Dl. Mihai Ghyka, acesta este primul mandat de Presedinte IAA, in trecut detinand un mandat de Vice-Presedinte IAA Romania.
Ceilalti membrii ai Consiliului Director sunt: Alexandra Gatej – HPC Business Unit Director Unilever SCE (Vice-Presedinte), Stefan Iordache – Managing Partner Leo Burnett Romania, Octavian Popescu – Managing Director Initiative Media Romania, Bill Avery – Publisher Business Media Group, Narcis Horhoianu - Associate Marketing Director Procter & Gamble Romania si Felix Tataru – Managing Director GMP.
Dl. Mihai Vartosu (Director General – Grey Worldwide Romania) detine functia de Presedinte onorific.
In ultimii doi ani Consiliul Director al IAA Romania a fost compus din urmatoarele personalitati: Veronica Savanciuc (Presedinte), Mihai Ghyka (Vice-Presedinte), Stefan Iordache (Secretar), Marcho Kouumdjiev (Trezorier) , Alexandra Olaru (Membru) – Unilever, Sotirios Marinidis (Membru) – Procter & Gamble si Radu Budes(Membru) – Splendid Media.
IAA este singura asociatie profesionala care reprezinta interesele agentilor si agentiilor de publicitate, ale mass-media si ale altor servicii inrudite.
IAA Romania fost infiintata in 1993 cu scopul de a servi intereselor industriei publicitare din Romania. Are in compozitie firme care fac publicitate pentru produsele / serviciile lor, medii si agentii de publicitate. Rolul sau este sa promoveze in Romania standardele internationale recunoscute in domeniul publicitatii.
IAA Romania are in prezent 70 de membri reprezentanti ai agentiilor de publicitate, de media cat si ai firmelor care fac publicitate pentru produsele si serviciile lor.