Pentru prima oara Renault s-a hotarat sa-si sustina reteaua retail britanica printr-un site dedicat

Renault s-a decis sa puna un mai mare accent pe reteaua sa de retail online. Compania incearca astfel sa atenueze efectele concurentei dealerilor independenti de masini in Marea Britanie.

Saptamana aceasta a fost lansat un web-site dedicat care va pune la dispozitia potentialilor cumparatori o gama variata de modele noi si second-hand care beneficiaza de garantie din partea Renault si pot fi gasite in reteaua retail.

 

Vizitatorii site-ului pot cauta masinile folosind o multitudine de criterii incluzand pretul, modelul sau tipul motorului,  care faciliteaza identificarea celei mai potrivite masini pentru gustul si buzunarul clientului.

 

In paginile aceluiasi site se pot gasi informatii privind modalitatile de finantare, garantii si service autorizat. Siteul a fost creat de CMW Interactive, aripa digitala a agentiei Clark McKay and Walpole care se ocupa si de campania de marketing offline pentru a atrage clientii spre noul site.

 

Reteaua de retaileri britanici ai Renault se ridica la peste 20 de nume.