In contextul socio-politic din Romania anului 2004 sunt oameni care au initiative laudabile si nu numai atat.
Fundatia CONCEPT, Transparency International Romania, Asociatia Editorilor de Presa Online, Asociatia de Comunicatii prin Cablu, Oops Media si Teatrul pentru Copii si Tineret Ariel Targu Mures, lanseaza joi o campanie de constientizare a publicului la asupra unei probleme spinoase si atat de familiare – spaga la romani.
Initiativa beneficiaza de finantare europeana si pana acum s-a manifestat in special prin site-ul “nudaspaga.ro (h t t p : / / w w w . n u d a s p a g a . r o) ”. Incepand de maine oamenii care stau in spatele acestei intreprinderi indraznete si totodata foarte dificile au decis sa faca pasul urmator. Din 5 august toate posturile mari de televiziune vor difuza un spot de 40 de secunde menit sa ajunga in mintile romanilor care s-au obisnuit cu “spaga” ca fiind un fapt cotidian si normal in viata lor.
Lansarea in sine va avea loc la sala Holul Aulei a Bibliotecii Centrale Universitare din Bucuresti langa Centrul de Informare al Comisiei Europene in Romania.
Invitati speciali doamna sunt Anne de Ligne, Sefa Departamentului Phare Justitie si Afaceri Interne, Sectorul Social si Societate Civila in cadrul Delegatiei Comisiei Europene in Romania
Din partea Fundatiei CONCEPT participa Radu Mateescu, Presedinte Executiv, din partea Transparency International Romania Oana Zabava, Director Executiv si Serban Alexandrescu, Creative Director in cadrul campaniei.