Honda lanseaza revista dedicata clientilor proprii

Honda va lansa in Marea Britanie o revista dedicate exclusiv detinatorilor de automobile, motociclete si echipamente aditionale marca Honda.

Producatorul de automobile a semnat un contract cu River Publishing pentru editarea revistei care urmeaza sa fie distribuita clientilor Honda prin intermediul postei, trimestrial.

 

Pentru inceput numai 150 de mii de proprietari de autoturisme Honda vor primi revista, insa baza de distributie va creste de la un numar la altul. Honda spera ca revista sa ajute la pastrarea celor peste 400 de mii de clienti din Marea Britanie si sa conduca la o mai mare loialitate fata de marca.

 

Titlul revistei este “Dream”, care este in concordanta cu sloganul publicitar Honda,  “Power of dreams” creat de agentia Wieden&Kenedy.

 

Dream va cuprinde materiale despre automobile, motociclete, tehnologie acvatica si echipamente de forta. Primul numar va cuprinde un articol amplu care trateaza subiectul robotilor umanoizi Honda si motoarele cu reactie.

 

Revista va lansa concursuri si diverse formulare pentru a permite companiei  punerea la punct a unei baze de date detaliate a clientilor proprii.

Steve Oliver, directorul departamentului clienti al Honda Marea Britanie, a declarat: “Daca reusim sa ne cunoastem mai bine clientii vom fi capabili sa raspundem mai bine si mai prompt nevoilor acestora, chiar sa anticipam dorintele lor.”

 

“Diversitatea produselor brandului Honda ne ofera posibailitatea ca, prin intermediul revistei, sa vindem produse din game diferite clientilor care detin deja un anumit tip de produs Honda.”