„Benihana” – realizata pentru clientul Howard Johnson – a fost singura lucrare romaneasca desemnata finalista de membrii juriului la categoria Print/Newspaper.
Tempo Advertising a fost desemnata finalista la cea de-a 12-a editie a festivalului international de publicitate Cresta Awards. Lucrarea „Benihana” a fost inscrisa la categoria print, unde mai sunt nominalizate alte 94 de lucrari. Cele 209 creatii care au intrat in faza finala (cresta-awards.com) reprezinta mai putin de 4% din totalul celor inscrise de agentii de publicitate din 50 de tari. Acestea au fost selectate de un juriu format din 150 de oameni din industria de publicitate din toata lumea.
Jurizarea pentru preselectie la categoriile televiziune, print, radio si multi-media a fost realizata in 9 orase - Amsterdam, Berlin, Bruxelles, Budapesta, New York, San Paolo, Shanghai, Viena si Zagreb. In plus, un alt juriu interactiv format din oameni de creatie din Austria, Olanda, Suedia, Germania, Marea Britanie, Polonia si Statele Unite a decis numele lucrarilor finaliste, acestia urmand sa faca parte si din juriul care va desemna castigatorii la jumatatea lunii septembrie in Croatia.
Marele juriu care va desemna lucrarile castigatoare in categoriile televiziune, radio, print si multi-media va fi format din 46 de directori de creatie si specialisti in grafica si productie din 34 de tari. Festivitatea de premiere va avea loc in Croatia pe 22 octombrie.
Despre Cresta Awards
Cresta Awards (www.cresta-awards.com) a fost lansat in anul 1993 de catre Creative Standards International, in parteneriat cu International Advertising Association. Festivalul, al carui comitet organizator are sediul la New York, recunoaste si rasplateste excelenta creativa, avand obiectivul de a stabili si de a promova cele mai inalte standarde in industria de publicitate din toata lumea, asa cum sugereaza si numele sau care provine de la sintagma „Creative Standards”. Cele doua criterii pe baza carora juriul desemneaza in fiecare an lucrarile castigatoare sunt originalitatea ideii creative si calitatea executiei.
Despre Tempo Advertising
Tempo Advertising este cea mai mare agentie independenta de publicitate din Romania, desemnata 2 ani la rand cea mai creativa agentie, conform AdMarket Research si castigand de doua ori distinctia de “cea mai creativa agentie a anului”.
Infiintata in anul 1996, agentia a primit de-a lungul timpului peste 40 de trofee nationale si internationale. In 2002, Tempo Advertising a fost cuprinsa in The Gunn Report, alaturi de castigatorii de la Cannes, Eurobest, Clio, New York Festivals, Art Directors Club and Campaign Awards.
Tempo Advertising concepe, executa si gestioneaza campanii de publicitate integrate, asigurand clientilor sai servicii complete de creatie, productie, media, cercetare si strategie, BTL si PR. Agentia detine in portofoliu un numar important de marci, printre care se numara Agricola International, Allied Domecq (Finlandia, Teacher’s, Beefeater, Jack Daniel’s), AutoRom (Mercedes Smart), Brystol Myers Squibb (Efferalgan, Upsarin, Fervex, Upfen), Banca Comerciala Ion Tiriac, BRD Sogelease, Class Mob, Chrysler (Chrysler, Jeep), European Food (Regal, Viva, Olla, Naty), Flanco, Genco (Samsung), Howard Johnson Plaza Hotel, Hyundai, Loulis, MCar (Mitsubishi), Orange Romania, Panfoods (Amigo Instant, Amigo Especial and Amigo Tradicional), Premium Auto (Jaguar, Land Rover), Romcar (Ford, Mazda), Royal Brinkers (Linco, Holland, Matinal, Unirea), Scandic Distilleries (Scandic, Polar, Moscoff), United Romanian Breweries (Skol, Tuborg, Carlsberg, Guinness), KTech (Ultra PRO Computers), Unita, VISA Card.