Vedetele de la Hollywood au invadat spoturile europene

Vedetele de la Hollywood, care refuza cu invesunare sa-si pateze imaginea prin acceptarea unor contracte pentru reclame comerciale in Statele Unite, isi vand pielea scump pe batranul continent.

Dupa o perioada de acalmie in timpul caderii libere pe care au inregistrat-o bursele de valori, actorii de top dau inca o data tarcoale fiecarei oportunitati de a-si asocia chipul si numele cu diverse produse incepand de la automobile si terminand cu marcile de cafea, totul contra cost, bineinteles.


Singura conditie pusa de acestia este ca reclamele sa nu ajunga pe micile ecrane din Statele Unite.
Brad Pitt a reusit sa contrazica proverbul si a semnat un contract pentru participarea in campania marcii de cafea Roots in Japonia pentru un sac de bani, mai precis 1 milion de lire sterline.

 

Harrison Ford vinde masini Lancia in Italia, pentru o suma care a ramas secreta, iar Dustin Hofman, care si-a intalnit celebritatea o data cu filmul The Graduate (1967), retraieste celebra scena in care o fura pe fata doamnei Robinson de la altar pe un armasar alb, intr-o reclama realizata pentru Audi in Germania.

Biroul Saatchi and Saatchi din Frankfurt, care a conceput reclama pentru Audi, a declarat ca, prin contract, i se interzice pana si discutarea termenilor de intelegere cu  „jurnalistii de limba straina”.

 

George Lucas, realizatorul filmului Razboiul Stelelor, urmeaza sa realizeze o reclama pentru camere video Panasonic in Japonia, in timp ce laureatul Oscar, Charlize Theron este curtat de mai multe companii din Tara Sorelui-Rasare.