nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

Un milion de dolari australieni pentru transformarea lui Pepsi Diet in Pepsi Lite

PepsiCo Asutralia va schimba luna viitoare denumirea Diet Pepsi in Pepsi Lite. Actiunea va fi sustinuta de o campanie in valoare de un milion de dolari australieni si va avea ca principal target femeile intre 20 si 29 de ani.

Campania, intitulata “Lighten Up”, vine ca un raspuns pentru campania Coca-Cola care a rebrandat Coca-Cola Diet in Coca-Cola Amatil in urma unor studii de piata care au aratat ca simpla mentionare a cuvantului diet are un impact negativ asupra comportamentului de cumparare a clientilor.

In martie 2004 PepsiCo a relansat produsul Pepsi Max printr-o campanie adresata tinerilor, care a costat peste 6 milioane de dolari australieni. PepsiCo se asteapta la o crestere cu peste 10 procente a noului Pepsi Lite.

Data publicării: 6 aprilie 2004 | 15:00
tipăreşterecomandă

Citeşte:

O noua emisiune TV despre lumea publicitatii - SUCCESE DE MARCA, la TVRM

VERITAS Software continua sa fie lider al aplicatiilor pentru fisierele de sistem, backup si arhivare

Acum, la ALTEX oricine isi poate permite sa cumpere produse electronice, electrocasnice si IT&C

Scala JWT este agentia cistigatoare a pitchului de media organizat de Parmalat Romania, pentru campaniile anului 2005


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server