Miercuri seara, in Districtul Distileriilor din Toronto, ziarul The Star a dezvaluit cateva elemente din noua sa campanie publicitara intitulata “Takes on Toronto”.
Ziarul si agentia de publicitate Enterprise Advertising au lansat o provocare. Propunerea a fost inaintata catre cinci case de productie de film care au avut mana libera in alegerea regizorilor cu ajutorul carora sa realizeze fiecare un scurt film inspirat din sloganul ziarului Toronto Star – “It’s where you live”.
Spoturile sunt postate pe site-ul ziarului unde cititorii vor decide castigatorul.
Editorul sef The Star, Michael Goldbloom este de parere ca filmul scurt se poate constitui intr-o noua modalitate de promovare si creatie publicitara. “Prin concursuri de acest gen oferim posibilitatea companiilor de productie si regizorilor sa-si exploateze la maximum talentul si imaginatia”, a declarat Goldbloom.
Paralel cu initiativa filmelor publicitare va fi organizata o competitie de arta care va fi supusa analizei atente a unui juriu. In „competitie” vor intra numai actuali si fosti studenti ai Facultatii de Arta si Design din Toronto. Acestia vor incerca la randul lor sa ilustreze cat mai bine sloganul ziarului „It’s where you live”.