Bugetul alocat se ridica la suma de 25 de milioane de dolari anual. Mohegan Sun a angajat agentia Kirshenbaum Bond & Partners. Din protofoliul recent al agentiei se pot enumera reclamele pentru Target Department Stores precum si conturile Song Airways, Citibank, Liberty Mutual Insurance si Timex.
Foxwoods Resort Casino a ales agentia Kaplan Thaler Group pentru a-i promova interesele. Kaplan Thaler se ocupa de contul Celebrex de la Pfizer Inc., precum si de partea de creatie a campaniilor pentru AFLAC si Swiffer duster. Agentia Kaplan a semnat savuroasele spoturi despre care se spune ca au transformat samponurile Herbal Essences produse de Clariol, care erau deja considerate numai bune de trimis la pensie, intr-un produs cu o imagine proaspata si foarte cautate.
Oficialii celor doua cazinouri spun ca au organizat licitatii la care au participat cateva dintre cele mai apreciate agentii din Statele Unite. Nou infiintata agentie Kirshenbaum Bond nu are un background puternic insa a capatat experienta in urma unor conturi serioase cum ar fi Wyndam Hotels, a declarat Mitchell Etess, vicepresedinte executiv de marketing pentru site-ul hotel-online.com. Agentiei i se va incredinta dezvoltarea strategica si creativa a campaniilor de promovare, precum si media planning-ului campaniei.
Foxwoods urmareste sa depaseasca succesul pe care l-a inregistrat in urma campaniei “Wonder of it All”, declara Marty Kramer, advertising Director. “Kaplan Thaler a demonstrat o profunda intelegere a modului in care Foxwoods percepe evolutia sa pe piata si a prezentat ceteva concepte foarte competitive”, a mai declarat Kramer.