Dupa ce a scapat ca prin urechile acului in urma unor dificultati financiare in Statele Unite McDonalds se confrunta cu o noua cumpana, arata site-ul fortwayne.com – moartea neasteptata a lui Jim Cantalupo, CEO McDonalds.
Astfel, la carma McDonalds a ajuns, mai mult sa mai putin voit, un lider tanar si fara experienta. Charlie Bell, care a preluat fraiele gigantului mondial al industriei fast-food, a ajutat la intocmirea strategiei care a dus la revigorarea vanzarilor in Statele Unite.
McDonalds a decis sa incetineasca ritmul ametitor de extindere pe plan mondial, care este vizibil cu ochiul liber si in cazul Romaniei, si a intors privirile inca o data catre Statele Unite unde trei noi produse au ajutat la cresterea volumului de vanzari – salatele entree size, sandwitch-urile McGriddles si rulourile din carne de pui.
In cea mai recenta campanie publicitara, sub sloganul „I’m lovin’ it”, compania a hotarat sa acorde o mai mare importanta clientilor tineri. De semenea, a devenit evidenta incercarea de a atrage consumatorii care acorda o importanta sporita mancarii sanatoase prin introducerea in meniuri a mai multor salate.