Reclame ieftine pentru oameni obisnuiti
Uitati de productii publicitare extravagante si de cheltuieli exagerate pe „talent regizoral”!

Noua campanie de promovare a serviciilor oferite de site-ul cu profil turistic Hotwire.com (h t t p : / / H o t w i r e . c o m ) va rula pe retelele nationale de televiziune din Statele Unite si incearca sa faca accesibil oamenilor obisnuiti cele mai exotice destinatii.

 

Sloganul campaniei este „Real People. Real Travel. Real Cheap.” Primul spot, intitulat „Cheap Commercial” face parte dintr-o serie de reclame ce insotesc clientii in excursiile lor. Spotul a inceput sa fie difuzat din 29 martie pe posturile CNN, Comedy Central, ESPN, Fox Sports, TBS, TNT, VH-1 precum si pe Weather Channel.

 

Spoturile contin secvente simple filmate cu aparate neprofesionale, iar fundalul sonor este asigurat de o trupa ce a facut inregistrarile intr-un garaj.

 

Spotul TV este creatia MacCann Erickson San Francisco. Campania ruleaza insotita si de actualul slogan Hotwire „Fly. Sleep. Drive. Cheap.”, care a fost lansat in iunie 2003.