IPA, companie detinuta de NTC Research, a facut de curand public un raport privind revizuirile bugetelor companiilor de marketing si publicitate. Conform acestui raport, 26 de companii importante au decis majorarea bugetelor pentru activitatile de marketing si advertising.
Presedintele executiv al gigantului publicitatii WPP, Sir Martin Sorell, a declarat pentru Mediaweek.co.uk: „Raportul IPA Bellwether demonstreaza inca o data revirimentul pe care il inregistreaza serviciile de marketing si advertising in Marea Britanie.
Prezentul raport vine sa confirme tendinta de crestere pentru aceste tipuri de servicii inregistrate si in alte tari, insa intr-o forma mult mai potolita. In aceeasi ordine de idei, exista semne ca cheltuielile pentru serviciile de marketing si publicitate se vor stabiliza sau vor creste, ca raspuns direct la cresterea sau stagnarea produsului intern brut in anul 2004.
Mai mult, se pare ca investitiile in publicitatea online sunt favorizate in comparatie cu acelasi tip de cheltuieli dar pentru publicitatea pe media clasice”.
Jhon Owen, presedinte digital marketing al IPA si director de dezvoltare al Dare Digital, a declarat: „Migratia banilor investiti in eforturile de promovare catre mediile online continua neabatuta. Nici ca s-ar putea un semn mai evident al eficientei acestui mediu decat faptul ca tot mai multi clienti investesc tot mai multe fonduri in acest tip de media”.