Publicitatea pe internet la rascruce de drumuri

Conform ultimelor estimari ale specialistilor, publicitatea pe internet prin fisari de tip „pop-up” este pe cale de a ramane pe drumuri. In schimb, o intreaga armata de noi formate publicitare isi asteapta intrarea in scena. Market-erii internetului promit o noua generatie de formate publicitare on-line, mai putin intrsuive, care sunt cu mult mai eficiente si mai putin sacaitoare decat metodele folosite in prezent.

In sustinerea acestei tendinte compania 180solutions va promova incepand cu saptamana aceasta noua tendinta prin intermediul unui program, care presupune o abordare a publicului tinta mai putin agresiva. Acest program va fi sustinut financiar in continuare prin intermediul asa-numitelor „adware” si va oferi utilizatorilor acces gratuit pentru download de muzica si alte programe in schimbul afisarii unuor aduri pe ecranele computerelor personale.

O alta companie, Vibrant media din Marea Britanie, incearca sa lanseze pe piata un produs care face publicitate prin intermediul unor linkuri atasate unor cuvinte cheie in corpul de text al serviciilor de stiri si al altor articole publicate pe web. Sistemul va debuta saptamana viitoare in Statele Unite, arata site-ul zdnet.co.uk.