Publicitatea pe internet a ajuns la majorat
Anul trecut piata publicitatii a crescut cu mai bine de 40 de procente. Astfel, publicitatea on-line a ajuns din urma tipurile de publicitate clasica ocupandu-si un loc permanent in bugetele agentiilor de profil.

Conform biroului de audit din Australia 236 de milioane de dolari au fost investiti in publicitatea pe internet in 2003, de la 140 de milioane dolari in 2002. “Felia” publicitatii on-line reprezinta o mica parte din marele “tort” al publicitatii. Locurile principale in difuzarea de publicitate le ocupa in continuare televiziunile si ziarele cu 2,2 miliarde, respectiv 3,1 miliarde dolari venituri din difuzarea de publicitate.

Per ansamblu, piata publicitatii a inregistrat o crestere de 7 procente in 2003. Cifrele de mai sus sunt un bun argument in favoarea afirmatiei ca publicitatea on-line a ajuns la varsta maturitatii.

“Am observat o importanta schimbare in atitudinea oamenilor de marketing in ultimele sase luni. S-au convins si ei ca publicitatea online aduce clienti si venituri”, a declarat Martin Hoffman, presedinte executiv Ninemsn pentru site-ul smh.com.au (h t t p : / / s m h . c o m . a u) .

Pentru 2004 sunt prognozate cresteri de peste 7,5 procente in cumpararea de spatii publicitare on-line.