Site-ul hispanicbusiness.com estimeaza ca advertiserii au cheltuit peste 2,79 miliarde de dolari in anul 2003 pentru promovarea produselor lor in randul cetatenilor americani de origine hispanica, ceea ce inseamna o crestere de 13 procente fata de anul precedent.
Cresterea exploziva a populatiei hispanice combinata cu puterea de cumparare tot mai crescuta a acestui segment de consumatori i-a determinat pe cei care isi fac publicitate sa incerce acapararea unei cote tot mai mari din aceasta piata neexploatatata inca la capacitatea maxima.
Per total, investitiile in publicitate au crescut cu peste 47% fata de anul 1999 in timp ce investitiile in direct marketing au crescut cu numai 34%. Acest lucru sugereaza ca advertiserii si-au intors atentia si catre pietele mai mici cum ar fi Atlanta sau Denver in incecarea de a isi adjudeca noi piete.
HispanTelligence estimeaza ca investitiile in demersuri publicitare targetate catre publicul hispanic va depasi 3 miliarde de dolari pana in 2005.