nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

Publicitatea americana pentru hispanici va depasi cifra de 3 miliarde USD pana in 2005

Site-ul hispanicbusiness.com estimeaza ca advertiserii au cheltuit peste 2,79 miliarde de dolari in anul 2003 pentru promovarea produselor lor in randul cetatenilor americani de origine hispanica, ceea ce inseamna o crestere de 13 procente fata de anul precedent.

Cresterea exploziva a populatiei hispanice combinata cu puterea de cumparare tot mai crescuta a acestui segment de consumatori i-a determinat pe cei care isi fac publicitate sa incerce acapararea unei cote tot mai mari din aceasta piata neexploatatata inca la capacitatea maxima.

 

Per total, investitiile in publicitate au crescut cu peste 47% fata de anul 1999 in timp ce investitiile in direct marketing au crescut cu numai 34%. Acest lucru sugereaza ca advertiserii si-au intors atentia si catre pietele mai mici cum ar fi Atlanta sau Denver in incecarea de a isi adjudeca noi piete.

 

HispanTelligence estimeaza ca investitiile in demersuri publicitare targetate catre publicul hispanic va depasi 3 miliarde de dolari pana in 2005.

Data publicării: 23 aprilie 2004 | 10:16
tipăreşterecomandă

Citeşte:

O noua emisiune TV despre lumea publicitatii - SUCCESE DE MARCA, la TVRM

Saatchi & Saatchi se antreneaza impreuna cu Sensiblu pentru a celebra “eternul feminin”

Curat, parfumat, natural catifelat - Dero 2in1 Aloe Vera

VERITAS Software continua sa fie lider al aplicatiilor pentru fisierele de sistem, backup si arhivare


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server