nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

P&G propune o noua campanie: always

Noua campanie Procter&Gamble pentru produsul Alldays demonstreaza femeilor ca pot sa renunte linistite la lenjeria incomoda. Campania este o creatie a agentiei Lean Mean Fighting Machine. Demersul incearca sa sparga cliseele asociate cu sectorul igenei feminine si vine sa sustina noua linie de protégé-slip a brandului Alldays. Campania ruleaza in coordonare cu site-ul specializat in comercializarea de lenjerie intima pentru femei Figleaves.com.

Reclamele pot fi vazute pe site-ul LMFM si sugereaza ca, din momentul in care au vizionat reclama, femeile nu mai sunt nevoite sa poarte lenjerie pur si simplu. Sloganul campaniei este "Alldays pantyliners present your new 'quiet night in' pants". In momentul in care ai dat click pe banner rasare o domnisoara “imbracata” in lenjerie neagra. Un alt banner conduce vizitatorul catre o pereche imensa de lenjerie alba langa care se poate citi: “Alldays pantyliners present your last flash of bad pants".

 

Campania ruleaza pe site-urile AOL, Yahoo! si MSN precum si pe website-ul Handbag.com

 

Chris Gale, Interactive Marketing Manager Procter&Gamble, a declarat pentru revolutionmagazine.com: “Promotia care se afla in derulare ilustreaza noua strategie P&G prin care incearcam sa aratam ca, pentru noi, clientul s-a aflat si continua sa fie nucleul in jurul caruia se naste orice strategie si orice produs Procter&Gamble.

Lean Mean Fighting Machine, agentia care a dat nastere campaniei Alldays a fost infiintata la inceputul lui 2004 de Dave Bedwood, Sam Ball si Tom Bazeley, fosti angajati Tribal DDB.

Data publicării: 14 aprilie 2004 | 13:25
tipăreşterecomandă

Citeşte:


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server