nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

Omnicom PHD si Pentacom se vor ocupa de media buying pentru Mitsubishi

Mitubishi Motors, filiala din America de Nord, a confirmat vineri schimbarea agentiei de media buying.

Compania considera ca, o data cu alegerea Omnicom PHD si Pentacom, a reusit sa intareasca acest aspect iar Davinci Selectwork va fi agentia care se va ocupa cu “optimizarea canalelor de comunicare”.

 

In fapt, Davinci va gestiona toate canalele e comunicare marketing si va coordona media buying-ul si strategiile de achizitionare a spatiilor publicitare.

 

Anterior media buying-ul era gestionat de agentia Cos.’ Deutsch, parte a grupului Interpublic.

 

Conform site-ului adrants.com, Cos.’ Deutsch se va ocupa in continuare de proiectele de marketing integrat ale producatorului de automobile, incluzand media planning-ul, publicitatea generala, programele interactive, publicitatea on-line, direct marketing-ul si va elabora in continuare strategiile legate de consumatori si baze de date.

Data publicării: 28 aprilie 2004 | 15:03
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Curat, parfumat, natural catifelat - Dero 2in1 Aloe Vera

Starcom MediaVest Group a fost desemnata Agentia de Media a Anului 2004

VERITAS Software continua sa fie lider al aplicatiilor pentru fisierele de sistem, backup si arhivare

Fabia Lady Limited Edition iese pe piata


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server