Agentiile de publicitate au fost premiate marti in cadrul a doua mari ceremonii de decerare a premiilor in publicitate.
(h t t p : / / w w w . a n d y a w a r d s . c o m / w i n n e r s / i n d e x . p h p) Marele premiu a celei de-a 40-a editie anuala a ceremoniei de decernare a premiilor Andy Awards, sponsorizata de Clubul Publicitarilor din New York, a fost adjudecat de biroul din Londra al agentiei Wieden & Kenedy, scrie nytimes.com.
Biroul din New York al agentiei Partizan Entertainment, agentie de productie publicitara, a impartit primul loc cu agentia londoneza care a inscris in concurs spotul realizat pentru Honda Motors. Trofeul, cunoscut sub numele de Grandy, este insotit de un premiu in bani de 50.000 de dolari.
Spotul, intitulat „Cog”, este o reclama complexa care se intinde pe durata a doua minute si a fost realizata pentru versiunea britanica a Hondei Accord.
Intr-o alta ceremonie, agentia Crispin Porter a castigat trofeul „Best in Show” la cea de-a 62-a editie a Obie Awards pentru excelenta in creatie pentru un billboard conceput pentru Ikea. Evenimentul a fost sponsorizat de Asociatia de advertising outdoor din Statele Unite, cu sediul in Washington. Agentia a castigat un al doilea trofeu Obie cu conceputa pentru Mini Cooper, marca detinuta de BMW.
Alte trei agentii au castigat cate doua premii Obie: biroul din Boston al agentiei Arnold Worldwide, parte a grupului Havas; membrul Publicis Groupe, Leo Burnett USA cu sediul in Chicago; si agentia Taxi din Toronto.