Moonlight a creat imaginea noului dictionar Sharp

Sharp Electronics a decis sa puna la munca spatiile vacante din cadrul web-siteului companiei pentru comercializarea noului dictionar electronic Sharp.

Pentru a da un impuls vanzarilor dictionarului PW-E500 Electronic Dictionary, campania se desfasoara exclusiv online si foloseste reclame postate in paginile web gazda la o rezolutie de 800x600 pixeli.

 

Agentia de comunicare digitala Moonlight este creatoarea ad-ului postat pe pagina de arta a variantei electronice a ziarului The Telegraph avand un procentaj de 13% din click-urile date pe aceasta pagina.

 

Campania are ca centru de greutate un micro-site cu o interfata interactiva 3D, care pune in valoare dispozitivul Sharp.

 

Paul Carysforth, campaign manager la Moonfish, a declarat pentru revolutionmagazine.com: „Publicitatea de tip rich media prezinta avantajul unei afisari relativ scurte si nonintrusive, lucru ce are un impact pozitiv asupra deciziei de intrare in site din moment lasa impresia ca incepe sa dispara chiar inainte ca vizitatorul sa intre in site”.

 

Mark Klein, product manager Sharp Electronics, afirma ca, pana in prezent, rezultatele campaniei sunt incurajatoare si a oferit o noua perspectiva asupra posibilelor strategii ce pot fi folosite pentru a trezi interesul cumparatorilor si a creste rata vanzarilor online la acest tip de produse.