Monstrul sacru si lenjeria de dama

O data cu trecerea anilor, se pare ca vremurile se schimba chiar si pentru unele dintre cele mai mari legende al lumii contemporane.

Simbolul muzicii rock-n-roll, Bob Dylan, a acceptat sa apara in cea mai recenta campanie publicitara pentru lenjerie intima lansata de casa Victoria’s Secret.

Spotul TV este rulat in prezent pe programele televiziunilor din Statele Unite. Filmarile au fost realizate in Venetia, avand in centrul atentiei o superba tanara purtatoare de lenjerie intima, in persoana modelului Adriana Lima.

 

Imbracata numai cu sutien si chiloti marca Victoria’s Secret, Adriana etaleaza cea mai recenta gama de produse V.S. in orasul eternilor indragostiti Romeo si Julieta, pe fundalul sonor al piesei lui Dylan “Love Sick”. Batranul cavaler al chitarei intervine in repetate randuri in cursul clipului publicitar, afisand un chip grav si posomorat.

 

Directorul de creatie de la Victoria’s Secret, Ed Razek, a declarat pentru San Francisco Chronicle ca ideea de a-l coopta pe Dylan intr-un asemenea demeres publicitar s-a nascut dupa ce producatorul de lenjerie a mai folosit cantecele legendei rock si in alte campanii publicitare. “Am realizat cateva spoturi anul trecut in care am folosit muzica lui Dylan si am avut rezultate ce au depasit asteptarile”, a spus Razek.

 

Potrivit oficialilor de la Victoria’s Secret, la numai o saptamana de cand ruleaza reclama vanzarile au inregistrat cresteri considerabile.

 

Pe langa intelegerea financiara prevazuta in contract, Victoria’s Secret a propus impresarului ce il reprezinta pe Bob Dylan realizarea si promovarea unui compact disc de colectie, o compilatie care sa contina “cele mai seducatoare cantece” compuse si interpretate de cantaret.

 

CD-ul va cuprinde printre altele piese ca “She belongs to me”, “Make you feel my love” precum si un remix al piesei “Love Sick” si se va gasi atat in magazinele de specialitate, cat si online, pe site-ul Victoria’s Secret.