Konica Minolta promoveaza bizhub

Konica Minolta USA a anuntat saptamana trecuta lansarea unei campanii publicitare care va promova un nou si revolutionar brand Bizhub, cu ajutorul caruia compania isi propune sa ridice standardele in materie de echipamente profesionale tiparire la birou.

Campania foloseste situatii cotidiene de care angajatii unui birou se pot lovi in incercarea de a insulfla viata in noul brand bizhub.

 

Campania foloseste o varietate de modalitati media in materie de promovare, menite sa ilustreze noua strategie de business Konica Minolta. Eforturile de promovare includ retelele nationale si retelele de televiziune prin cablu, publicitatea pe print, direct mailing, initiative online precum si o campanie publicitara outdoor de amploare nelasand la o parte promovarea in cadrul evenimentelor sportive. Toate acestea vin sa sustina o implementare cat mai buna a brandului si sa aisgure un impact maxim in randului publicului american ce se inscrie in targetul Konica Minolta.

 

Campania este rezultatul unei colaborari cu agentia Cronin&Co Inc. Din Glastonbury, Connecticut si subliniaza unicitatea brandului Bizhub si puterea produsului reprezentat de acest brand. Bizhub beneficiaza de primul sistem integrat de comunicare si promovare initiat de Konica Minolta pentru produsele sale pe piata de profil.

Eforturile de promovare Konica Minolta vor fi sustinute atat de campania publicitara la nivel mondial intitulata “What If”, derulata cu girul companiei-mama Konica Minolta Holdings, precum si in cadrul campaniilor derulate de alte firme din acelasi trust, printre care se numara si Konica Minolta Photo Imaging USA.

 

Lider in industria fotografiei, a capturii si gestionarii foto profesionale, Konica Minolta furnizeaza servicii de clasa pe tot cuprinsul globului prin intermediul birourilor sale de vanzari directe, al dealerilor autorizati, al resellerilor cat si prin intermediul magazinelor de desfacere cu amanuntul si al partenerilor de distributie din Statele Unite, Canada, Mexic, America Centrala si America Latina.