nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Info

GQ.com este partener exclusiv Nissan pentru promovarea on-line a noului 350Z

Nissan a semnat un contract de exclusivitate cu site-ul GQ.com in vederea promovoarii noului model 350Z.

Intelegerea este rezultatul unor sedinte foto la comanda realizate de fotograful Graeme Montgomery, care a mai realizat astfel de sesiuni fosto pentru nume importante precum Prada. Agentia Conde Nast Online este cunoscuta ca fiind prima din generatia new-media care realizeaza sedinte foto la comanda pentru clienti.

 

Serena Privett, director de advertising la Conde Nast Online a declarat pentru revolutionmagazine.com: “Prin intermediul brandurilor off-line avem acces la cativa dintre cei mai renumiti fotografi din lume. Acest fapt ne permite sa realizam campanii de promovare unice pentru clientii nostri.” Campania GQ.com pune in valoare stilul lui Nissan 350Z si evidentiaza vitezele ametitoare la care poate ajunge bolidul nipon cu ajutorul unor imagini care se concentreaza asupra reflectiei si a fluiditatii.

 

Vizitatorii site-ului pot accesa campania cu ajutorul banerelor, a sky-scraper-ilor si prin intermediul butonului editorial care se gaseste pe site-ul GQ.com. Jenny Cossons, advertising manager la Conde Nast Online a declarat: ”Clientul si-a dorit sa puna in valoare clasa masinii intr-o modalitate cu totul noua si a ajuns la concluzia ca GQ.com este solutia perfecta.”

 

Formatul creativ se traduce intr-un slide-show care reuseste sa surprinda unicitatea lui 350Z. Media planningul pentru aceasta campanie a fost realizat de Manning Gottleib OMD.

Data publicării: 8 aprilie 2004 | 10:20
tipăreşterecomandă

Citeşte:


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server