Campanie BBC pentru oameni de afaceri

Campania a fost conceputa de agentia WARL evolution, parte a grupului WARL Full Interactive Service Agency.

BBC World isi intoarce privirile catre oamenii de afaceri europeni intr-o noua campanie publicitara de primavara. Campania care promoveaza serviciul international de stiri al BBC este finantat exclusiv de parteneri comerciali si tinteste atat atragerea de noi radioascultatori cat si intarirea fidelitatii ascultatorilor deja existenti.

 

O gama variata de spoturi publicitare sunt postate in momentul de fata pe principalele site-uri financiare din Europa. Creatia campaniei include variate formate publicitare on-line precum overlay-uri, skyscrapres, bannnere sau ferestre pop-up.

 

Campania scoate in evidenta varietatea programelor si serviciilor BBC, enumerand aici serviciul de stiri care este disponibil 24 de ore din 24, informatii din lumea afacerilor si sport, documentare si programe mondene.

Reclamele fac uz de bannere animate flash care se transforma in simboluri reprezentative pentru diferite programe BBC.

 

Newsletterul BBC, personalizat, transmis prin intermediul serviciilor de posta electronica, permite abonatilor sa primeasca alerte electronice ce subliniaza subiecte regasite in programele saptamanale ale programului, relateaza site-ul revolutionmagazine.com.