Brandul Freeserve se transforma in Wanadoo

Unul dintre cele mai cunoscute nume din peisajul serviciilor broadband internet din Marea Britanie a disparut ieri o data cu transformarea brandului Freeserves in Wanadoo. Noul furnizor de servicii internet pune la dispozitia clientilor conexiune internet de mare viteza pentru 18 lire sterline pe luna.

Wanadoo este in momentul de fata al doilea Internet Service Provider (ISP) din Europa si, prin renuntarea la brandul Freeserve, isi va creste numarul de clienti cu peste 2,5 milioane de utilizatori. In urma acestei miscari, Wanadoo devine lider in domeniu pe pietele din Marea Britanie si Franta. Noul portal Wanadoo.co.uk este activ online de ieri si, pentru a marca acest eveniment, are si oferte pe masura – conexiune internet la 512 k pe secunda la 17,99 lire sterline pe luna si conexiune broadband de 1MB pe secunda la 34,99 lire pe luna.

 

Eforturile de promovare a noului brand nu se opresc aici. Wanadoo a lansat si o campanie publicitara sub sloganul “Whatever you Wanadoo” al carei fundal sonor este asigurat de cantecul Heros compus si interpretat de David Bowie. Campania a fost creata de Saatchi&Saatchi si se numeste “eccentrics”.

 

Initial, compania va oferi protectie antivirus gratuit prin intermediul programului McAfee plus filtre mail anti-spam.

 

Rebrandingul Wanadoo a presupus costuri de promovare de peste 20 de milioane de lire sterline, cont care a fost incredintat agentiei M&C Saatchi.

 

Eric Abensur, CEO Wanadoo UK a declarat pentru revolutionmagazine.com: “In momentul de fata suntem cel mai inovativ si mai atractiv brand ISP in Europa, iar clientii nostri vor observa acest lucru in fiecare miscare pe care o vom face. Noua oferta broadband este numai inceputul si suntem nerabdatori sa scoatem pe piata noi pachete ce vor imbogati gama serviciilor broadband in numai cateva luni”.