“Agentia Lunii” este o noua actiune pe care ARBOmedia o dedica agentiilor si clientilor de publicitate cu care colaboreaza.
Acest proiect se va desfasura pe parcursul a zece luni (aprilie 2003 - ianuarie 2004) si are la baza doua elemente – una cunscuta, de traditie, sub forma petrecerilor de joi si cealalta noua, sub forma de concurs.
Petrecerile de joi reprezinta un concept introdus de ARBOmedia inca din anul 2000, cand, timp de 10 saptamani, fiecare zi de joi a fost dedicata, pe rand, cate unei agentii si clientilor acesteia.
Anul acesta sirul celor 10 petreceri va fi reluat, cu diferentele ca ele nu vor mai fi saptamanale, ci lunare si ca vor fi oferite ca premiu de catre ARBOmedia agentiilor ce vor obtine titlul “Agentia Lunii”.
Avand 10 luni la dispozitie, agentiile vor petrece cu ARBOmedia nu numai in luna decembrie - cand petrece toata lumea - ci tot anul.
Volumul consumului de publicitate si prezenta pe cat mai multe dintre mediile din portofoliul ARBOmedia vor fi principalele criterii pe baza carora va fi aleasa “Agentia Lunii“.
Primul titlu “Agentia Lunii” a fost acordat in luna martie agentiei Optimedia pentru meritul de a fi fost agentia cu care ARBOmedia a negociat pentru prima data un buget pentru un pachet multimedia.