Berea URSUS este protagonista noului spot TV care si-a facut aparitia pe micile ecrane la mijlocul lunii aprilie. Spotul se numeste “Balul mascat” si continua conceptul reclamelor anterioare, tema fiind efectul pe care URSUS - Regele berii in Romania, il are asupra oamenilor: acela de a-i atrage, a-i reuni si de a crea buna dispozitie.
Locatia aleasa de echipa de filmare ca fiind cea mai potrivita pentru un bal mascat a fost “Casa oamenilor de stiinta” din Bucuresti, pentru ambianta sa clasica si rafinata. Filmarile au durat o zi si o noapte.
In spot, un personaj deghizat in urs soseste la petrecere si incearca sa isi regaseasca prietenii printre ceilalti invitati, insa fara succes. Dezamagit, iese pe terasa si deschide o sticla de URSUS. Efectul este cel scontat.
Toti prietenii sai apar ca prin farmec atrasi de Ursus si il incoroneaza pe simpaticul urs ca fiind vedeta serii.
Echipa de creatie de la Focus / Publicis a fost formata din: Dragos Olteanu - Creative Director, Silviu Nedelschi - Copywriter, Cristian Anton - Art Director. De asemenea din partea URSUS, Angus Rowe – Marketing Manager URSUS si Alexandra Rusu – Senior Brand Manager URSUS au contribuit la realizarea acestui spot.
Dragos Olteanu, directorul de creatie de la Focus / Publicis a descris procesul de creatie pentru acest spot ca fiind "una din cele mai interesante experiente pe un platou de filmare... si asta fiindca am reusit cu totii (agentie, regizor, casa de productie) sa intram, atunci, intr-o lume aparte (pe care unii, circotasi, desigur, s-au grabit s-o apropie de un film facut acum vreo citiva ani in urma). Nu era vorba decit de un mai mult sau mai putin nevinovat bal mascat, unde personajul meu nu-si gaseste oamenii decit in momentul in care se foloseste de sticla de bere Ursus, despre care stie deja ca functioneaza ca un magnet. Ne bucuram, pe de alta parte, ca partenerii nostri de la Ursus au inteles extrem de bine conceptul de magnet al berii noastre si ca, in generozitatea lui (a conceptului!!), putem dezvolta povesti placute vederii la televizor, capabile chiar sa nasca si un pic de controverse..."
Alexandra Rusu, Senior Brand Manager URSUS, a declarat: “Balul mascat” aduce in prim-plan forta de atractie pe care URSUS, Regele berii in Romania o are asupra prietenilor. Noul spot este vesel si dinamic, avand la baza o idee originala. Felicit echipa care a produs acest spot si sper ca si cele ce vor urma sa se pastreze in aceeasi linie creativa.”
Spotul a fost produs si anul acesta de casa de productie Multimedia Est.
Regizorul proiectului, Yariv Horovits, realizeaza pentru prima oara un spot pentru aceasta marca de bere, dar este cunoscut pentru productiile realizate pentru alte marci de renume. Pentru coloana sonora a spotului a fost pastrata celebra melodie “Get connected” a celor de la Stereo MC’s, folosita si in spoturile “Campia” si “Pestera”.
Compania de Bere Romania, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata romaneasca a berii, cu o cota de piata de 15,3% in 2003, si-a inceput activitatea la sfarsitul anului 1995, cand South African Breweries (SAB) a demarat investitia in Romania. Astazi, ca rezultat al fuziunii dintre Ursus SA si Bere Timisoreana SA, CBR are peste 1.000 de angajati in fabricile de bere din Cluj-Napoca, Timisoara si Buzau. Biroul central este in Bucuresti, iar sediul social al companiei se afla in Cluj-Napoca.
Marcile de bere produse si distribuite de CBR sunt: Ursus "Regele berii" in Romania, Timisoreana si Keller Lager. CBR distribuie de asemenea marcile internationale detinute de SAB Miller, inclusiv Miller si Pilsner Urquell.
SABMiller este o companie prezenta in peste 40 de tari de pe 4 continente si are un portofoliu de marci puternice, fiind lider de piata prin cota detinuta in multe din tarile in care isi desfasoara activitatea.