nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Silva si Ogilvy & Mather recunosc valoarea

Berea joaca adeseori rolul de „valoare de schimb” a multora dintre serviciile pe care ni le facem zilnic unii altora. Berea este „cinstea”. Daca ajungem sa o primim vreodata sau nu, ramane de vazut. Începand cu 15 apilie însa, berea Silva este aceea care ne ofera - fara dubii - o promotie cu premii... olimpice. Agentia desemnata sa îndeplineasca aceasta promisiune este Ogilvy & Mather, prin intermediul campaniei „Castiga un premiu olimpic!”.

Nascut din dorinta de a comunica într-un mod originial parteneriatul dintre Silva si Comitetul Olimpic Roman, proiectul derulat de agentia de publicitate a urmarit sa consolideze doua dintre atributele definitorii ale marcii: premium si romanesc. In aceeasi masura, promotia reprezinta o oportunitate pentru consumatorilor fideli ai Silvia de a fi alaturi de echipa Romaniei la Jocurile Olimpice de la Atena.

 

Asocierea fireasca dintre bere si sport  a fost valorificata de Ogilvy & Mather prin intermediul unor elemente usor recognoscibile din lumea consumatorilor de bere: o competitie între prieteni si, nu în ultimul rand, umor inconfundabil. „Spotul pe care l-am realizat este fidel platformei de comunicare pe care brand-ul si-a consacrat-o deja de multa vreme. Am ales sa naram o situatie frecvent întanita la un pahar de bere cu baietii: concursul pentru cele mai nastrusnice lucruri” a declarat Dan Moldovan, Creative Director, Ogilvy & Mather.

 

Naturaletea pe care a mizat echipa de creatie a promotiei s-a reflectat într-un mod inedit chiar la nivelul jocului personajelor: o parte din cadrele care s-au folosit în spotul tv au fost înregistrate în timpul repetitiilor pe care le-au facut actorii. „Naturaletea este cea mai buna garantie a memorabilitatii” a completat Dan Moldovan.

 

Mecanismul si premiile campaniei se subsumeaza si ele „conceptului olimpic” propus. Pentru prima data în Romania, doua dintre premii reprezinta o excursie în jurul lumii, pe urmele flacarii olimpice! Castigatorii vor putea face înconjurul planetei, trecand prin Barcelona, Mexico City, Moscova si Seul, pentru a ajunge în final la Atena, la Jocurile Olimpice. Premiul cel mare este un Mercedes Clasa E. In joc mai sunt puse 10 bilete la Olimpiada de la Atena. De asemenea, toti participantii au sanse foarte mari sa castige pe loc una din cele 100.000 de beri Silva gratis.  

Campania Silva include un spot tv a carui regie a fost realizata de portughezul Miguel Gaudencio si materiale de sustinere la nivelul punctelor de vanzare. Din partea Brau Union, echipa care a participat la succesul acestui proiect  a fost alcatuita din Dorin Gherman, Marketing Manager si Dumitru Matei, Group Brand Manager. 

 

Componenta echipei Ogilvy & Mather este: Dan Moldovan, Creative Director Razvan Capanescu, Senior Copywriter, Luca Bulacu, Art Director, , Roxana Popescu Client Service Director, Andreea Dumitru, Account Manager si Bogdan Petrovici, Audio-Video Director.

Data publicării: 26 aprilie 2004 | 11:07
tipăreşterecomandă

Citeşte:

test cover

Prima saptamana de licitatii on-line pe site-ul www.nustadeoparte.ro s-a incheiat

Ce puteti citi maine in Academia Catavencu…

Urare audio-video de la Merlin Advertising


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server