nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Începând de astăzi, 15 aprilie, MTV difuzează în premieră videoclipul formaţiei Zdob şi Zdub „Nunta extremală”. Videoclipul reprezintă al treilea „pas spre toleranţă” făcut în cadrul campaniei cu acelaşi nume iniţiată de asociaţia Romani CRISS şi Agentia de Monitorizare a Presei, în parteneriat cu McCann Erickson, agenţia care a acoperit integral costurile pentru realizarea acestui videoclip. „Paşi spre toleranţă” este un proiect desfăşurat cu sprijinul financiar al Uniunii Europene, prin programul Phare Dezvoltarea Societăţii Civile 2000 şi cu sprijinul Ministerului Educaţiei, Cercetării şi Tineretului.

La prima vedere, videoclipul ne arată imagini de la o nuntă între un ţigan şi o româncă. La sfârşitul poveştii însă, nimeni nu poate împărţi nuntaşii în ţigani şi români: ploaia spală deghizările şi descoperim că etnia nu este cea iniţială. De fapt, în final, nici nu mai contează cine cărei etnii aparţine căci petrecerea se încinge dincolo de barierele etnice.

 

„Videoclipul „Nunta extremală” este o invitaţie pentru fiecare dintre noi de a trece peste aparenţele etnice. Ploaia vine să ştergă prima impresie, superficială şi să ne spele prejudecăţile”, afirmă Crăiţa Coman, Copywriter McCann/Creative Services.

 

Tot în cadrul campaniei „Paşi spre toleranţă”, McCann Erickson a mai realizat două spoturi TV „Acordeonul” şi „Inima”, ambele premiate la începutul acestui an la New York Festivals cu Medalia de argint în cadrul Secţiunii Campanii Sociale, Categoria Publicitate TV, Cinema şi Radio.

 

Mesajul esenţial al campaniei rezidă în faptul că este absolut necesar ca populaţia majoritară să se implice activ în acţiuni de combatere a discriminării etnice şi îmbunătăţirea statutului şi condiţiilor de viaţă ale minorităţilor, cu precădere atunci când este vorba despre minoritatea roma şi accesul acesteia la educaţie.

 

Campania desfaşurată la nivel naţional a acţionat pe mai multe planuri şi canale, de la cele convenţionale (realizarea de spoturi TV, pliante şi postere), până la cele speciale, cum sunt organizarea de evenimente de strângere de fonduri, deschiderea unui cont special pentru donaţii care să încurajeze accesul comunităţilor roma la educaţie, realizarea videoclip „Nunta extremală” şi editarea unui ghid pentru învăţătorii care lucrează cu copiii romi.

 

Din partea McCann Erickson echipa implicată în realizarea scenariului pentru videoclipul „Nunta extremală” a fost formată din Crăiţa Coman, Copywriter şi Alina Niculescu Manea, Account Director.

McCann/Creative Services este prima şi, în prezent, cea mai activă agenţie românească de publicitate implicată în realizarea de campanii sociale. Meritele sale în acest domeniu sunt recunoscute prin numeroasele premii obţinute de McCann, atât pe plan naţional, cât şi internaţional.

Data publicării: 15 aprilie 2004 | 19:30
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Americanii care nu merg la vot nu vor avea parte de sex pana in 2008

LOWE Romania ia un aur si un argint la GOLDEN HAMMER

BenQ prezinta monitorul cu cel mai rapid timp de raspuns - 8 ms

Bulevardul Publicitatii 106,2 la CITY FM – joi in reluare de la ora 23:00


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by