Incepand din luna aprilie 2004, McCann WorldGroup a adoptat noua identitate vizuala la nivel international.
Noua identitate corporate are la baza un logo creat de divizia de branding a grupului McCann, Future Brands. Conceptul logoului transmite un dublu mesaj: entitatile McCann WorldGroup se disting ca individualitati si, totodata, se subliniaza ca acestea colaboreaza pentru a asigura clientilor pachete de servicii de comunicare profesioniste de tip „through the line”.
La inceputurile existentei grupului McCann, sigla folosita de fiecare entitate in parte a fost aleasa pentru a promova individual unitatea respectiva si pentru pozitionarea acesteia ca cea mai profesionista agentie in aria sa de activitate.
Odata atins acest obiectiv, grupul McCann marcheaza trecerea la un nivel superior al dezvoltarii identitatii sale. In aceasta noua etapa a evolutiei McCann, obiectivul principal vizeaza accentuarea pozitiei de lider pe care grupul McCann, in integralitatea sa, o detine pe piata comunicarii de marketing, prin capacitatea recunoscuta de a furniza clientilor sai servicii integrate de comunicare, pretutindeni in lume.
„Noul logo al McCann WorldGroup este piatra de temelie care sta la baza constructiei programului care defineste noua noastra identitate corporate”, a declarat Bogdan Enoiu, Director General al McCann Erickson Romania. „Vrem sa transmitem prin acest semn grafic faptul ca fiecare entitate in parte reprezinta o veriga importanta in acest lant de comunicare. Succesul clientilor nostri depinde de performantele fiecarei entitati in parte, dar si de modul in care acestea inteleg sa colaboreze in interiorul Grupului pentru a oferi clientilor strategii complexe de comunicare care sa satisfaca exigentele obiectivelor de marketing si comunicare pe care acestia le integreaza in intreaga lor activitate”, a mai adaugat Bogdan Enoiu.
Noua linie de identitate va fi asimilata incepand din aceasta primavara in intreaga activitate a grupului McCann. Astfel, se vor asigura consolidarea pozitiei detinute de McCann pe piata si atingerea obiectivele de comunicare stabilite inca de la infiintarea Grupului, acum mai bine de 75 de ani.