Mancarea de caini Eukanuba “e atat de gustoasa, incat toate celelalte animale de casa se dau drept caini pentru a avea parte de ea”. Aceasta este ideea creativa a campaniei de imagine Eukanuba, dezvoltata pana acum in doua executii de print, “Papagalul” si “Pisica”.
Obiectivul campaniei este de a aduce in prim plan marca Eukanuba intr-un mod proaspat, placut, haios, memorabil si inteligent, altfel decat o fac competitorii: fara cliseele ce domina categoria, cu caini fericiti si stapanii lor mai fericiti, fara demo-uri de produs si elemente rationale, didactice.
Premizele au fost mai mult decat ofertante: Eukanuba este un produs premium iar targetul vizat sunt proprietarii de caini cu venituri mari, profund atasati de companionii lor patrupezi si interesati de alimentatia acestora. Ei sunt cei care pot fi influentati de o abordare mai putin conventionala pentru aceasta categorie.
Campania de imagine va fi sustinuta de activitati tactice, orientate atat catre proprietarii de caini, cat si medicilor veterinari si asociatiilor chinologice, in care vor fi prezentate toate beneficiile si avantajele pe care Eukanuba le ofera cainilor si implicit proprietarilor acestora.
Echipa Leo Burnett care a lucrat la realizarea campaniei a fost formata din: Ema Prisca – Senior Copywriter, Daniel Toma – Senior Art Director, Tudor Cuciuc – Senior Art Director, Laurentiu Semeniuc – Strategic Planner, Roxana Dumitru – New Business Director, Alina Giurgean – Brand Communication Executive, Laura Georgescu -Baron -A/V Production Director, Mariana Cojocaru – A/V Production Manager.
Leo Burnett Romania se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania. Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului si prima agentie romaneasca finalista la Cannes.