CHIC&STYLE - PERFECT FEMININ

Din luna mai CHIC&STYLE va realiza o emisiune TV cu acelasi nume difuzata sambata de la ora 18:00 pe postul ATOMIC TV.

Emisiunea se vrea varianta Tv a revistei punandu-se accentul pe aceleasi valori ale femei moderne incercandu-se o trecere catre publicul tanar dedicat postului Tv.

 

Revista s-a lansat in decembrie 2003. Studiile care au stat la baza lansarii acestui nou produs media pe o piata deja saturata (cea a revistelor pentru femei) au fost organizate si supravegheate de catre echipa revistei pe o perioada de 3 luni si au constat in efectuarea de focus grupuri si sondaje directe.

 

Principala concluzie a fost aceea ca este nevoie de un produs care sa vina in intampinarea femeii moderne, dinamice care sa ii ofere surse de informatie prezentate intr-o maniera cat mai dinamica si accesibila.

In prezent CHIC&STYLE impreuna cu MERCURY RESEARCH organizeaza un studiu de cercetare pentru identificarea exacta a profilului cititoarei CHIC&STYLE.

 

Rezultat al colaborarii dintre CHIC&STYLE si MEDIA SERVICE ZAWADA (regia de vanzari), s-a derulat o campanie de imagine a revistei prin radio, concursuri si petreceri.

 

 Revista propune o noua maniera de abordare a tendintelor contemporane in moda, produse de make-up si coafura, fashion, tendinte si evenimente mondene, design, decoratiuni interioare si multe altele.

Elementul de noutate al revistei Chic & Style consta in aceea ca se distribuie gratuit in toate acele locuri pe care cititorii le frecventeaza cu regularitate.

 

 Spre deosebire de celelalte reviste in domeniu, Chic & Style, isi urmareste cititoarele in saloanele de cosmetica, magazine si centre comerciale, cabinetele medicale, la cinematograf, la cumparaturi, centre de infrumusetare, cluburi, restaurante, etc.