Se rafineaza un concept dupa gust, se coace bine, se taie felii si se amesteca cu multa creativitate. Cu ingredientele de mai sus, se garniseste promotia „Ce e bun e bun tot anul” semnata de Ogilvy & Mather pentru uleiul Argus. Nu mai ramâne decât sa se încerce aceasta reteta de fiecare dintre aceia care se înscriu în concursul promovat de agentia de publicitate.

„Pentru unii dintre noi, timpul petrecut în bucatarie e un prilej de relaxare. Pentru altii însa, nu e tocmai placut. Si pentru unii si pentru ceilalti am propus... o reteta cu sanse mari de reusita. Acesta este, de altfel, conceptul în jurul caruia graviteaza promotia Argus: o reteta a succesului”, au declarat reprezentanti ai echipei Ogilvy & Mather.

 

Astfel, pentru executii s-a folosit ilustrarea mecanismului promotiei sub forma unei retete culinare. Întregul poiect include un spot TV, un spot radio si materiale de sustinere la nivelul punctelor de vânzare.

 

O premiera a peisajului publicitar românesc este prezenta într-o reclama a Rodicai Popescu – Bitanescu, pe care agentia de publicitate a folosit-o pentru promotie. Imaginea actritei se potriveste perfect cu modul de comunicare original si totodata familiar pe care Ogilvy doreste sa îl realizeze pentru publicul tinta.

 

In ceea ce priveste spotul în care a jucat actrita, el a fost realizat de catre casa de productie Tandem Film.

 

Echipa Ogilvy & Mather care a participat la acest proiect este compusa din Dan Moldovan – Creative Director, Mihai Botarel – Copywriter, Emil Cioanca – Art Director, Dragos Gheorghiu – Art Director, Roxana Popescu – Client Service Director si Andreea Dumitru – Account Manager. Din partea clientului, persoanele care au coordonat acest proiect sunt Magda Lefter, Director de Vânzari, Cristina Datcu si Gabriel Burcau.