nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Bergenbier promoveaza prietenia

McCann/Creative Services a realizat noua campanie de imagine pentru Bergenbier, cea mai vanduta bere din Romania in 2003, conform retail audit MEMRB.

 

“Pentru executiile acestei campanii, am incercat sa mergem cat mai mult in profunzimea universului aspirational si emotional al barbatilor, astfel incat sa putem aborda aspectele specifice ale marcii. Aici, barbatii se simt foarte in largul lor, relaxati si bine-dispusi atunci cand ies la o bere „cu baietii”, cand sarbatoresc, cand isi petrec timpul liber cu prietenii”, declara Mihai Albu, Director General Interbrew.

 

Campania consta intr-o serie de trei spoturi unde actorii principali sunt cei trei prieteni Bergenbier. Spoturile combina intr-un mod fericit atmosfera de camaraderie a productiilor anterioare cu mostre de umor bine-dozat.

 

A bea Bergenbier este mai mult decat un exercitiu de camaraderie, este marca unei puternice atitudini barbatesti.

 

Bergenbier este unul dintre acele branduri care atrage creativii si creativitatea si pe care orice agentie s-ar simti mandra sa-l aiba in portofoliu. McCann s-a simtit onorat sa poata contribui, la randu-i, la continuarea parcursului de succes al acestei marci. Bergenbier se bazeaza pe valorile camaraderiei masculine, adresandu-se categoriei definite de noi la modul cel mai serios prin sintagma "barbati adevarati". Spoturile din noua campanie sunt ilustrari creative ale acestor valori, plasate in contexte familiare bautorilor de Bergenbier. Fiecare executie e punctata de o concluzie, un principiu al camaraderiei intre barbati, urmat in replica de sloganul marcii, pe care n-am sa-l mentionez aici… prietenii stu cum suna”, afirma Alexandru Dumitrescu, Creative Planner McCann/ Creative Services.

 

Campania de comunicare, avand componenta de media asigurata de Universal McCann, a inceput in luna martie si va continua sa se deruleze pana la sfarsitul acestui an, pe cele mai multe dintre canalele TV: Antena 1, Prima TV, Pro TV, Romania 1, TVR 2, MTV and TV Sport.

Echipa care a participat din partea agentiei la acest proiect este formata din: Alexandru Dumitrescu – Creative Planner; Titus Dumitrescu si Luiza Ungureanu – Copywriteri; Octavian Stavila – Audio Video Manager; Alina Niculescu Manea – Account Director, Mirela Angelescu - Account Supervisor si Gabriela Alexandrescu, Junior Account Executive.

 

Productia: Multimedia Est

Regizor: Alexis Sweet

Director de imagine: John Ignatius

Data publicării: 5 aprilie 2004 | 13:31
tipăreşterecomandă

Citeşte:

Mmd Public Relations a fost desemnata “Noua agentie europeana de consultanta a anului” prin intermediul The Holmes Report

AdPrint discutat pe Bulevardul Publicitatii 106,2

News Outdoor pe post de Mos Craciun la Bucuresti Mall

8,5 milioane de Euro - suma atrasa de proiectele inscrise la cea de-a treia editie a Galei Societatii Civile


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server