nu-i aşa că te preocupă imaginea?

Comunicate

Adauga

SUNSILK a lansat campania promotională pentru varianta SUNSILK Volume+ sub un titlu provocator, caruia nici o femeie sa nu-i poata rezista.

Marca feminina prin excelenta, prietenoasa si plina de naturalete, SUNSILK isi propune sa aduca in prim plan personalitatea diferita a prietenelor sale. SUNSILK stie ca fiecare femeie este diferita. De aceea, variantele din gama SUNSILK contin exact acele ingrediente care stiu sa rezolve diversele neajunsuri de zi cu zi ale parului lor.  

 

SUNSILK transmite un mesaj plin de optimism catre toate femeile, asigurandu-le ca acum, folosind produsele potrivite pentru fiecare problema a părului lor, pot fi in sfarsit fericite cu parul lor. Adio par turtit! Adio par care o ia razna si nu sta drept asa cum vrem!

 

Si pentru ca SUNSILK stie sa raspunda la provocari, rezolvand problemele parului pentru fiecare femeie in parte, lanseaza, la randul ei o provocare: campania VREI SA FII BINE VAZUTA? ADAUGA “UAU!” PARULUI SI PERSONALITATII TALE!

 

Campania SUNSILK Volume+ VREI SA FII BINE VAZUTA? ADAUGA “UAU!” PARULUI SI PERSONALITATII TALE! este sustinuta printr-un spot TV dedicat, machete in presa, o campanie dedicata la radio si materiale de promovare in magazine. Promotia beneficiaza si de o agresiva campanie de sampling ceea ce reprezinta o continuare a actiunilor SUNSILK din anul 2003, cand s-au distribuit peste 1,5 milioane mostre.

 

Agentii partenere in campania promotionala SUNSILK Volume+: Creatie – Friends Advertising,  Implementare – Heat Advertising, PR – gmp-MAP Romania.

Data publicării: 28 aprilie 2004 | 13:37
tipăreşterecomandă

Citeşte:


Copyright © 2004 Imagoo. Toate drepturile rezervate.

Powered by Avandor Content Server