Connex are un nou site (Imagoo, 30 mai 2003)
Marti, 27 mai, s-a lansat noul site Connex, care inglobeaza acum toate informatiile, serviciile si aplicatiile care se regaseau anterior in site-urile www.connex.ro si www.xnet.ro, informeaza un comunicat Connex.
Acum, si prin intermediul site-ului corporate, Connex se pozitioneaza ca furnizor de servicii integrate de comunicatii pentru afaceri.
Site-ul este impartit in doua sectiuni: Connex Personal, care se adreseaza segmentului de consumatori si Connex Business, care se adreseaza clientilor din segmentul de afaceri. Sectiunea Pesonal ofera vizitatorilor informatii si aplicatii pentru serviciile de voce, Internet si servicii cu valoare adaugata, destinate segmentului de consumatori. Sectiunea Business ofera companiilor informatii despre serviciile de voce, acces Internet, gazduire web si transmisii de date. Sectiunea Business include si o pagina dedicata Strategiei Connex de Servicii Integrate de Comunicatii, reflectand pozitia sa unica de furnizor de solutii integrate de comunicatii pentru segmentul de afaceri din Romania.
In plus, site-ul Connex include acum informatii si aplicatii referitoare la serviciile de acces Internet si transmisii de date, gazduite anterior pe site-ul Xnet: “Contul meu” (care permite utilizatorilor sa-si creeze conturi de acces Internet prin linie dial-up), “Connex NetZone” (permite accesul wireless la Internet cu viteze broadband) si “Webmail” (acces la e-mail, indiferent de locul in care se afla utilizatorul).
Utilizatorii serviciilor de Internet si de date oferite de Connex vor continua sa se bucure de aceleasi adrese de e-mail, de tipul (m a i l t o : n u m e @ x n e t . r o) .
Fundu’ de la Renault prea puternic pentru media engleza (Imagoo, 30 mai 2003)
Noua reclama Renault pentru modelul Megane a fost interzisa minorilor de catre comisia de televiziune engleza (ITC). Motivul – copiii imita actori din spot scuturandu-si fundul.
Spotul TV , realizat de agentia Publicis foloseste melodia “I see you baby” in care cuvintele “shaking that ass” se folosesc repetat. Pe acest fundal sonor, in spot se pot vedea oameni care isi scutura fundul in ritmul melodii.
Surse din Brand Republic raporteaza ca, de cand spotul este difuzat de televiziunea engleza, 139 de plangeri au fost primite referitor la limbajul corporal al spotului. Din acestia 11 au declarat ca, copiii mici au inceput sa cante melodie si sa imite actorii.
Spotul nu are voie sa fie difuzat inaitea orei 19.30, totul in speranta ca copii englezi vor fi protejati impotriva efectului pe care il are spotul. Agentia Publicis a mai avut probleme cu ITC facand un spot pentru producatori de hartie igenica Velvet, spot care a “incasat” peste 300 de plangeri, si care se baza pe sloganul “I love your bum”.
Dennis L. Wilcox sau despre relatii publice astazi la Bucuresti (Imagoo, 28 mai 2003)
Dennis L. Wilcox, unul dintre cei mai importanti autori in domeniul relatiilor publice, vine la Universitatea din Bucuresti, miercuri, 28 mai, ora 17.45, in Aula Magna (Fac. de Drept, Bd. M. Kogalniceanu 36-46). Cu aceasta ocazie va sustine o conferinta la care vor fi abordate urmatoarele teme:
1. Crisis Communication Management
2. The Basics of Persuasive Communication.
Deasemenea Dennis L. Wilcox va fi prezent si joi, 29 mai, la Forumul Naţional de Relaţii Publice, ce va avea loc la World Trade Center, se arată într-un comunicat al agenţiei de PR Perfect Ltd.
Alaturi de binecunoscutul specialist american Forumul va conţine o serie de prezentări şi dezbateri susţinute de Doru Frolu şi Crenguţa Roşu (DC Communications), ministrul Informaţiilor Publice Vasile Dâncu, Dumitru Borţun şi Rodica Moisescu (ARP), etc.
Elton John si Sepultura la Bucuresti (Imagoo, 28 mai 2003)
Elton John si formatia sa vor sustine un concert pe 21 iunie, ora 20.30, pe Stadionul Cotroceni care va dura aproximativ 120 de minute, informeaza AmosNews. Biletele se vor pune în vânzare, cel târziu lunea viitoare.
Pretul unui bilet este cuprins între 600.000 lei si 4.000.000 lei. Biletele vor putea fi procurate de la casa de bilete a Sălii Palatului, la Stadionul Cotroceni sau de pe site-ul www. ebilet.ro. Organizatorii au precizat că nu vor exista bilete fără loc. Capacitatea Stadionului Cotroceni este de 15.000 de locuri.
Biletele la concertul trupei braziliane Sepultura, care va avea loc în 27 iunie, la Arenele Romane din Bucuresti, vor fi puse în vanzare. Pretul unui bilet variaza între 300.000 lei si 400.000 lei. Biletele vor putea fi procurate de la casa de bilete a Arenelor Romane.
Concertul trupei Sepultura, care va dura 90 de minute, face parte din turneul de promovare a ultimului album al formatiei, intitulat "Roorback".
Imagoo partener exclusiv al The Advertising Festival si Young Guns (Imagoo, 28 mai 2003)
Imagoo este partenerul media exclusiv pentru Romania al The Advertising Festival si Young Guns.
The Advertising Festival are loc la Paris-Disneyland in perioada 2-5 septembrie. Aceasta manifestare este conceputa spre a fi cea mai ampla “desfasurare de forte” din domeniul advertisingului si mass-mediei care a avut loc pana acum in Europa. Inscrierea la toate cele 22 de categorii ale festivalului este GRATUITA.
Young Guns este principalul festival de publicitate si design din Australia si unul dintre cele mai mari din lume si se adreseaza tinerilor creativi cu varsta cuprinsa intre 18- 30 de ani. In anul 2002 au fost participanti din 48 de tari.
Campanie Durex interzisa in Anglia (Imagoo, 26 mai 2003)
O campanie de printuri pentru prezervativele Durex in Anglia a fost interzisa de catre Ad Watchdog. Printurile, care foloseau sloganul “roger more”, insemnand in limbajul “uzual” britanic copulatie, si tragand paralele la numele si imaginea actorului Roger Moore a fost criticat vehement, si in final interzis, raporteaza Reuters.
Watchdogul englez, responsabil pentru decenta posterelor a declarat ca sloganul este nepotrivit, si ca urmare a interzis posterele. Reprezentanti de la Durex au declarat ca posterul care arata prezervative umflate cu aer si avand inscriptia “roger more” pe ele era menit sa fie hazliu.
ASA (Advertising Standards Authority) a hotarat interzicerea definitive a campaniei, si a impus firmei producatoare un concept nou pentru viitor sau alternative pentru un target mai limitat si mai precis.
LOWE ştie ce cumperi (Imagoo, 26 mai 2003)
7 agenţii de publicitate au propus iniţial 18 rute creative, din care CNA (Consiliul Naţional al Audiovizualului) şi Consiliul Director al IAA (International Advertising Association) au ales în final 2 concepte, unul aparţinând agenţiei LOWE & PARTNERS. Spotul este difuzat începând cu data de 16 mai. Mai multe detalii in sectiunea Comunicate.
Astral Telecom lanseaza serviciul post-platit de convorbiri internaţionale (Imagoo, 26 mai 2003)
Astral Telecom a lansat vineri 23 mai, serviciul post-platit de convorbiri internaţionale destinat companiilor, informeaza un comunicat al companiei.
Serviciul, bazat pe tehnologia IP, este disponibil la nivel naţional şi se adreseaza atât companiilor conectate la reţeaua Astral Telecom prin cablu coaxial, fibra optica, radio, linii dedicate şi ethernet, cât şi celor conectate la reţelele altor furnizori de servicii de Internet.
Serviciul de convorbiri internaţionale este disponibil pe baza unui abonament lunar a carui valoare începe de la 10 USD. Tariful unei convorbiri se ridica la 0,10 USD/min pentru cele 10 destinaţii fixe speciale Astral Telecom : Germania, Italia, Franţa, SUA, Marea Britanie, Austria, Olanda, Canada, Elveţia, Spania, Belgia şi Suedia. Ca şi serviciul pre-platit, acest serviciu poate apela în total peste 220 de destinaţii, reţele fixe sau mobile din întreaga lume.
Clienţii serviciului de Internet Astral Telecom beneficiaza de o reducere a tarifelor anunţate în valoare de de 0,5 cenţi (USD)/min. aplicata la tarifele anunţate. Discounturi importante pentru servicii integrate şi volume mari de trafic se pot oferi prin negocierea contractelor.
Festivalul Internaţional Tuborg 2003 intre 30 mai – 8 iunie la Bucuresti (Imagoo 26 mai 2003)
A doua ediţie a Festivalului Internaţional Tuborg va avea loc, în perioada 30 mai – 8 iunie, în Piaţa Constituţiei din Bucureşti, a anunţat agenţia Tempo Advertising.
D’Arcy a lansat prima campanie de produs a grupului Rompetrol (Imagoo, 23 mai 2003)
In luna aprilie, cel mai mare grup industrial privat, Rompetrol, a lansat o licitatie pentru stabilirea partenerului sau de comunicare pentru anul 2003. D’Arcy a devenit astfel agentia de brand a Rompetrol, fiind responsabila de dezvoltare de campanii ATL, BTL, PR si Media pentru intreg grupul. Mai multe detalii in sectiunea Comunicate.
Business Media Group organizeaza Strategic Forum 2003 (Imagoo, 23 mai 2003)
Business Media Group (BMG) organizeaza, in premiera in Romania, un forum dedicat publicitatii, marketingului si disciplinelor complementare- Strategic Forum 2003.
Strategic 2003 este un forum de o zi destinat tuturor profesionistilor din marketing si publicitate care vor sa afle cum sa se adapteze tendintelor actuale din advertising si sa implementeze cu succes programe de marketing in organizatiile lor.
Strategic 2003 creeaza un mediu proactiv unde profesionisti din publicitate si marketing se reunesc pentru a participa la sesiunile de conferinte si workshopuri care trateaza tendintele momentului, aspecte fierbinti, studii de caz si dezbateri, identificand totodata noi oportunitati de colaborare intre furnizorii si potentialii beneficiari ai serviciilor de marketing, spune Dana Dumitrescu, Project Manager al evenimentului.
Conferinta va reuni peste 200 de manageri din domeniul marketingului si comunicarii, profesionisti din media si marketing care raspund de marcile de varf din Romania, specialisti in publicitate care vor prezenta participantilor aspecte legate de strategii si solutii de succes.
La eveniment va participa si Dennis L. Wilcox, un guru al Relatiilor Publice, profesor la Universitatea din San Jose si autorul lucrarii Relatii Publice - Strategii si tactici - manual de baza in peste 250 de colegii, care va sustine seminarul Relatii publice - Strategii si tactici.
Compania de cercetare de piata Synovate va prezenta audientei primul clasament al celor mai cunoscute marci din Romania. Participantii la aceasta sesiune, vor primi o copie suplimentara a raportului Topul brandurilor in Romania, care include rezultate esentiale legate de modul in care consumatorii interactioneaza cu marcile de pe piata.
Printre vorbitori se numara atat reprezentanti ai marilor agentii de publicitate, cat si clienti de publicitate care au inregistrat performante in vanzari dupa campanii publicitare de succes, precum Veronica Savanciuc (Presedinte Lowe & Partners), Doina Stoica (Communications Manager Orange Romania), Radu Florescu (General Manager Saatchi&Saatchi Romania), Aneta Bogdan (Managing Partner Brandient CM, MCIM), Mihaela Nicola (Managing Director Ogilvy&Mather), Peter Jansen (Managing Director Sanoma Hearst Romania), Mihail Vartosu (Regional Managing Director Grey Worldwide Romania), Crenguta Rosu (Co-Managing Partner DC Communication).
Printuri H&M furate de fani (Imagoo, 23 mai 2003)
Lantul de magazine H&M se confrunta cu un furt in masa al printurilor pentru promovarea costumurilor de baie fabricate de ei, anunta Ananova. Motivul – Heidi Klum.
Campania outdoor a fost atat de reusita incat de fiecare data cand un poster nou este afisat, el este furat peste noapte de catre unul din fanii vedetei. Neavand nici o scapare, H&M a declarat ca postere gratuite cu superstarul vor fi distribuite fanilor. Prin aceasta se spera ca temperamentul fierbinte al fanilor sa fie domolit, si campania sa aduca vanzari.
Finala Olimpiadelor Comunicarii va avea loc in perioada 25-27 mai (Imagoo, 23 mai 2003)
Finala Olimpiadelor Comunicarii va avea loc, în perioada 25-27 mai, în Sala Rapsodia, se arata într-un comunicat al Asociaţiei Athos.
Temele pentru echipele de studenţi din concursul de comunicare comerciala au fost date de companii precum: Orange România, Alexandrion Grup România, Minolta, Holcim, HVB Bank, Western Union, TVR, Revista Media&Advertising, Revista Capital, Revista Strategia Marketing, Radio 21, CODECS, Club Prometheus, aapte Seri.
Pentru echipele din concursul de comunicare politica, subiectele au fost propuse de Victor Ponta, Alexandru Sassu şi Simona Marinescu de la Partidul Social Democrat, Costica Canacheu de la Partidul Democrat, Cristian Boureanu şi Paul Pacuraru de la Partidul Naţional Liberal, Cosmin Alexandru de la Uniunea pentru Reconstrucţia României, Constantin Dudu Ionescu de la PNTCD şi fostul preşedinte Emil Constantinescu, actualmente de la Acţiunea Populara.
Toţi cei interesaţi sunt invitaţi la prezentarile care vor avea loc duminica, 25 mai (10:00-14:00 prezentarile la proba de imagine de produs), luni, 26 mai (10:00-14:00 prezentarile la proba de imagine de companie; 14:30-16:30 prezentarile la proba de campanie de autopromovare pentru organizaţiile de tineret) şi marţi, 27 mai (10:00-14:00 prezentarile la proba de comunicare politica; 14:30-16:30 prezentarile la proba de discurs public). Locul de desfaşurare al prezentarilor este Sala Rapsodia, Str. Lipscani 53.
Idilis a lansat www.estisiret.ro (Imagoo, 23 mai 2003)
Idilis a lansat site-ul www.estisiret.ro şi jocul Bug_Off, site ce va fi dezvoltat în viitor cu noi jocuri sau concursuri create în special pentru abonaţii Idilis, informeaza un comunicat al 141 Romania.
Jocul Bug_Off a fost creat pentru a atrage utilizatorii de cartele pre-paid Idilis, dar şi pentru fidelizarea acestor consumatori. Publicul ţinta este format din tineri din mediul urban, utilizatori frecvenţi ai Internetului, care acceseaza Internetul acasa, la şcoala sau în Internet cafe-uri.
Scopul propriu-zis al jocului este exterminarea gândacilor care îşi fac apariţia neîncetat din toate colţurile pe parcursul celor cinci niveluri. Ei apar şi se plimba nestingheriţi prin bucatarie, în subsolul blocului, pe strada sau în parc. În ultima faza, gândacul devine mult mai agresiv şi ataca din spaţiu. Singura arma eficienta în distrugerea gândacilor este pantoful sport tip basket, adica popularul baschet care a devenit un simbol asociat brandului Idilis.
Prin acumularea unui numar cât mai mare de puncte pâna la data de 8 august, jucatorii pot câştiga marele premiu, Internet pe viaţa prin sistem dial-up Idilis, dar şi multe alte premii constând în cartele Idilis sau obiecte promoţionale.
Strategia de promovare a fost conceputa de 141 Romania, iar conceptul jocului Bug_Off şi designul site-ului www.estisiret.ro a fost realizat de Media Intersection.
Un nou premiu la Cannes (Imagoo, 22 mai 2003)
Festivalul Internaţional de Publicitate de la Cannes va oferi în acest an un nou premiu – Titanium Lion, care va răsplăti inovaţia în publicitate, adica acele lucrări care oferă o nouă perspectivă dezvoltării publicităţii, informează site-ul brandrepublic.com.
Tempo Advertising a realizat o noua campanie Orange (Imagoo, 22 mai 2003)
Tempo Advertising a realizat o noua campanie de promovare pentru marca Orange, de data aceasta pentru Planul de servicii Personal. Acesta inlocuieste oferta clasica de abonamente cu un concept flexibil care ofera fiecarui client posibilitatea construirii unui plan personalizat, prin alegerea combinatiei de optiuni dorite (voce, mesaje scrise si multimedia si alte servicii suplimentare). Tempo a realizat doua spoturi noi pentru Orange: “Hello” si “Suporterii”.
Şaisprezece lucrări semnate Marius Leonte la expoziţia de artă ambientală ARTuborg (Imagoo, 22 mai 2003)
În cadrul expoziţiei de artă ambientală permanentă ARTuborg, compania United Romanian Breweries adaugă şaisprezece lucrări semnate Marius Leonte celor opt lucrări de sculptură aflate la sediul fabricii Tuborg. Lucrările fac parte din seria de sculpturi “Human Being” şi sunt expuse în prezent la Teatrul Naţional, pe terasa Lăptăria Enache. Din serie mai fac parte încă şase piese care aparţin Muzeului Naţional de Artă Contemporană din Bucureşti.
ARBOmedia ne spune cum arata utilizatorul de Internet (Imagoo, 22 mai 2003)
ARBOmedia a efectuat un studiu demografic asupra audientei pe Internet care a scos la iveala diferite aspecte ale utilizatorilor de internet, anunta Cotidianul.
42% din totalul utilizatorilor sunt tineri cu varsta cuprinsa intre 18 si 24 de ani, in vreme ce 30% dintre ei au varste intre 25 si 34 de ani. In continuare, ponderea se micsoreaza simtitor, persoanele cu varsta cuprinsa intre 35 si 44 de ani reprezentand 15% din totalul utilizatorilor iar cele cu varsta intre 45 si 54 de ani, numai 10%.
In ceea ce priveste persoanele cu o varsta mai mare de 55 de ani, acestea reprezinta aproximativ 3% din totalul utilizatorilor. Aproximativ 37% dintre utilizatorii romani de Internet au studii superioare, in vreme ce 58% au studii medii si doar 5% au o educatie scazuta. In plus, 455 dintre utilizatori provin din orase mari, cu peste 200.000 de locuitori, 31% locuiesc in orase medii, iar 24%, in orase mici.
In ceea ce priveste timpul petrecut online, 33% stau conectati mai mult de zece ore pe saptamana, in vreme ce 32% stau conectati intre trei si zece ore iar 31% intre 30 de minute si trei ore pe saptamana. Profilul realizat de ARBOmedia arata ca utilizatorii de Internet romani au o expunere scazuta la media traditionala.
Astfel, 14% dintre acestia asculta radioul mai putin de o ora pe saptamana si 12% petrec mai putin de o ora in fata televizorului. De asemenea, aproximativ 32% dintre utilizatorii de Internet citesc un ziar cotidian doar o data pe saptamana.
Studiul mai releva faptul ca utilizatorii de Internet au in general venituri peste medie. Astfel, 27% dintre ei detin un telefon mobil in vreme ce 16% au un computer personal acasa. De asemenea, 14% se afla in posesia unui card, 38% detin o masina si 4% isi petrec vacantele in strainatate.
RECOMANDARI inpotriva subculturalizarii in audiovizual de la CAN (Imagoo, 22 mai 2003)
Consiliul Naţional al Audiovizualului a constatat, în ultima perioadă, o degradare a nivelului şi calităţii exprimării în unele emisiuni de televiziune, fenomen semnalat atât în rapoartele de monitorizare ale CNA cât şi, tot mai frecvent, de cronicari TV din presa scrisă. Pe acest fond, CAN face recomandari privind poluarea prin programele audiovizuale si privind calitatea exprimării în programele audiovizuale de la CNA. Mai multe detalii in sectiunea Communicate.
Fara publicitate la băuturi alcoolice distilate în intervalul orar 06-22.00 (Imagoo, 22 mai 2003)
Prin Decizia 36/2003, Consiliul Naţional al Audiovizualului a interzis, în cadrul serviciilor de programe de televiziune, difuzarea oricăror forme de publicitate la băuturi alcoolice distilate, în intervalul orar 06-22.00, anunta un comunicat CNA.
La solicitarea unor cluburi de fotbal, Consiliul a hotărât să amâne aplicarea prevederilor Deciziei nr. 36/2003 în cadrul transmisiilor sportive difuzate înainte de ora 22.
Consiliul Naţional al Audiovizualului precizează că, odată cu încheierea actualei ediţii a campionatului Diviziei A de fotbal şi cu disputarea finalei Cupei României la fotbal, toţi radiodifuzorii au obligaţia să respecte integral prevederile Deciziei 36/2003.
În acest sens, Consiliul Naţional al Audiovizualului reaminteşte radiodifuzorilor că nu vor putea transmite înainte de ora 22 nici o competiţie sportivă internă în care se face publicitate băuturilor obţinute din alcool distilat.
Prin publicitatea la astfel de băuturi, Consiliul Naţional al Audiovizualului înţelege atât inscripţionarea tricourilor, cât şi reclamele din jurul terenurilor sau din incinta stadioanelor.
În conformitate cu prevederile aceleiaşi decizii, radiodifuzorii nu vor putea transmite înainte de ora 22 nici o competiţie sportivă externă în care sportivii români vor face publicitate la băuturi obţinute din alcool distilat.
În cazul nerespectării prevederilor Deciziei CNA 36/2003, radiodifuzorii vor fi amendaţi potrivit dispoziţiilor art. 91 din Legea audiovizualului nr. 504/2002.
Young & Rubicam/Team Advertising - partener de imagine al organizatiei neguvernamentale Salvati Copiii (Imagoo, 20 mai 2003)
In calitate de partener de imagine al organizatiei neguvernamentale Salvati Copiii, Young & Rubicam/Team Advertising a creat conceptul pentru materialele de promovare ale Centrului de Protectie pentru Copilul Victima a Violentei, lansat in aceasta saptamana. Acesta este un serviciu alternativ care asigura protectia si interventia pentru copilul victima a abuzului de orice natura (fizic, psihologic, sexual; neglijare), ce se desfasoara in cladirea special amenajata si preluata de catre organizatie in Bucuresti. Proiectul face parte dintr-un program de asistenta al Uniunii Europene si se bucura in plan local si de sprijinul Directiei pentru Protectia Copilului - Sector 2.
Lichiorul Epriz a fost lansat sambata, la Marriott, in cadrul unui concert ASIA si Candy (Imagoo, 20 mai 2003)
Sambata, 17 mai 2003, s-a lansat oficial pe piata romaneasca lichiorul Epriz, in cadrul unui concert extraordinar ale carui gazde au fost binecunoscutele formatii ASIA si Candy.
D'Arcy a realizat campania sociala "Tu ce scuza ai?" pentru România si Balcani (Imagoo, 19 mai 2003)
D'Arcy Romania a castigat pitchul si a dezvoltat campania "Tu ce scuza ai?", la inceputul anului 2003, campania care se adreseaza tinerilor are urmatorul mesaj: "Nu exista nici o scuza reala pentru a nu folosi prezervative".
MTV România şi Prima TV au fost somate public de CNA (Imagoo,19 mai 2003)
Consiliul Naţional al Audiovizualului a hotărât, în şedinţa din 15 mai a.c., să adreseze o somaţie publică societăţii deţinătoare a licenţei de emisie pentru postul MTV România. Postul în cauză a difuzat, în data de 14.05.2003, la ora 14.30, videoclipul cântecului "Come undone" al lui Robbie Williams, care conţine imagini sexuale explicite, consum de droguri şi violenţă, încălcând astfel prevederile Deciziei CNA nr. 57/2003 privind protecţia minorilor. Potrivit art. 29, alin. 1 din decizia menţionată, "Producţiile şi videoclipurile muzicale bazate pe violenţă fizică, psihică ori sexuală sau care folosesc un limbaj vulgar ori licenţios pot fi difuzate doar cu respectarea criteriilor de clasificare şi a restricţiilor orare de difuzare". Consiliul a cerut radiodifuzorului ca videoclipul în cauză să fie difuzat după ora 22 în formă cenzurată sau după ora 24 în forma necenzurată.
În aceeaşi şedinţă, CNA a discutat un raport de monitorizare a emisiunii "Big Brother" pentru perioada 18.04-11.05.2003, intervalul orar 19.30-20.30. Consiliul a decis să adreseze societăţii titulare a licenţei pentru postul Prima TV o somaţie publică pentru încălcarea prevederilor art. 19 lit. d) şi a dispoziţiilor art. 22 alin. (1) din Decizia CNA nr. 57/2003. Acestea nu permit difuzarea producţiilor interzise minorilor sub 16 ani în afara intervalului orar 22 - 6. Emisiunea vizată a conţinut imagini şi dialoguri pe teme sexuale într-un limbaj vulgar, licenţios, cu expresii şi gesturi obscene.
Membrii CNA nu contestă libertatea de exprimare a participanţilor la Big Brother, marcaţi fără îndoială de presiunea concursului şi a condiţiilor din "Casă". În acelaşi timp, Consiliul are obligaţia să asigure protecţia minorilor, în calitatea lor de telespectatori, şi să vegheze ca posturile să respecte demnitatea umană.
În ambele situaţii, CNA a dispus intrarea de îndată în legalitate.
Un click pentru o viaţă (Imagoo, 16 mai 2003)
Organizatia CSI - Christian Solidarity International este profund ingrijorata de decizia curtii de apel din Funtua, statul Katsina, Nigeria, de a sustine sentinta de moarte prin lapidare impusa tinerei nigeriene Amina Lawal.
Amina Lawal, musulmana nigeriana, a fost condamnata de tribunalul din Bakori, din Statul Katsina situat in nordul Nigeriei, la moarte prin lapidare. Motivul: divortata fiind, Amina a nascut un copil. Conform legii musulmane Sharia - codul penal musulman de curand introdus in sistemul juridic al statului nigerian Katsina, sarcina purtata in afara casatoriei este considerata adulter daca copilul se naste mai devreme de sapte ani de la pronuntarea divortului!
Semneaza scrisoarea deschisa de protest care se afla la www.csi-int.ro (h t t p : / / w w w . c s i - i n t . r o /) , clic pe butonul "Actioneaza" din meniul "Ajutor" si trimite Presedintelui Republicii Nigeria, Olusegun Obasanjo, scrisoarea de protest "Amina Lawal NU TREBUIE SA MOARA!"
Salonul de grafica publicitara a inceput din 14 mai (Imagoo, 16 mai 2003)
A inceput cea de-a şaptea ediţie a Salonului de grafică publicitară, la Galeria "Orizont", care reuneşte lucrările a 13 graficieni şi caricaturişti, expozitie deschisa pana in 27 mai.
Printre artiştii expozanţi se află Gheorghe Baltoc, Vasile Olac, Dumitru Vedeş, Gheorghe Constantinescu, Dan Radu şi Cristian Tofan.
Jacques Salome sau despre comunicare la Bucuresti intre 17-18 mai (Imagoo, 16 mai 2003)
Sociopsihologul francez Jaques Salome va sustine la Bucuresti un seminar cu tema "Mecanisme care guverneaza comunicarea si relatiile cu ceilalti". Seminarul se adreseaza atat persoanelor specializate in domeniul resurselor umane (administrare si recrutare), psihologia muncii, management de personal, relatii publice si comunicare, cat si tuturor celor interesati de optimizarea relatiilor interumane si de dezvoltarea personalului.
Jacques Salome este un celebru specialist în domeniul comunicarii si al relatiilor interumane. A scris peste 30 de carti, colaboreaza la zeci de publicatii, iar metodele sale au fost testate cu succes de zeci de mii de oameni care au participat la cursurile sale.
Jacques Salome crede ca exista un mit conform caruia comunicarea este un fel de instinct, ca ea este spontana. În realitate, spune el, felul de a comunica, de a relationa cu ceilalti oameni este ceva ce se învata. Exista reguli pe care trebuie sa le cunosti si sa le aplici pentru a te face înteles si a întelege corect ce-are cineva sa-ti spuna. Seminariile lui Jacques Salomé sînt demonstratii practice de comunicare si relationare.
Jacques Salome este promotorul uneia dintre cele mai importante metode psihologice de imbunatatire a comunicarii, metoda ESPERE. Pina in prezent, el a format in toata lumea peste 40000 de asistenti sociali, medici, psihologi si consultanti, agenti de resurse umane si de relatii publice, educatori, specialisti in comunicare.
Costul participarii este de 3 000 000 de lei de persoana.
Pentru o informare cit mai completa in ce priveste evenimentul, cereti informatii la telefoanele 222.57.26, 222.47.65, e-mail: ; www.curteaveche.ro (h t t p : / / w w w . c u r t e a v e c h e . r o)
Adviser isi lanseaza divizia de Interactive Media Communication (Imagoo, 16 mai 2003)
Incepand cu luna mai, departamentul de Web Communication al agentiei de publicitate Adviser se transforma intr-o divizie autonoma care se numeste Adviser Interactive.
Pana acum, Adviser oferea servicii de comunicare interactiva prin internet si aplicatii multimedia. Insa piata a evoluat, cererea este din ce in ce mai specializata, si a fost nevoie sa cream o structura autonoma care sa ofere intregul spectru de servicii legate de comunicarea in mediul electronic, la cele mai inalte standarde ale tehnologiei si creativitatii, pastrand, totodata, acelasi spirit de proactivitate si flexibilitate cu care i-am obisnuit deja pe clienti”, sustine Magda Late[, Web Communication Director al Adviser Interactive.
In portofoliul Adviser Interactive se afla, printre altele, site-uri ca www.chiarpoti.ro (h t t p : / / w w w . c h i a r p o t i . r o /) , www.observatorcultural.ro (h t t p : / / w w w . o b s e r v a t o r c u l t u r a l . r o /) , www.adviser.ro (h t t p : / / w w w . a d v i s e r . r o /) , www.saramerkur.ro (h t t p : / / w w w . s a r a m e r k u r . r o /) , www.cde.ro (h t t p : / / w w w . c d e . r o /) si o multime de aplicatii web si prezentari multimedia pentru clienti precum Cora Hypermarket, Hecht Romania, Cosmorom, Centrul pentru dezvoltare Economica, GlaxoSmithKline, Institutul National al Magistraturii, Romsat Cable TV, Scoala Nationala de Grefieri, Adviser.
Site-ul www.adviserinteractive.ro (h t t p : / / w w w . a d v i s e r i n t e r a c t i v e . r o /) , recent finalizat, a castigat deja titlul de Site al lunii aprilie, la sectiunea DESIGN STUDIO, in topul Bestsite.ro, realizat de un juriu reprezentativ format din webmasteri, webdesigneri, graficieni, programatori, oameni din publicitate si media si, in general, oameni care sunt implicati activ in internet.
BMW lanseaza un spot - film scurt pentru Cannes (Imagoo, 8 mai 2003)
Marimea conteaza. Sau mai bine zis lungimea daca este sa ne luam dupa BMW, care isi propun sa lanseze un "thriller cu un touch de documentarism" pentru festivalul de publicitate din Cannes in iulie.
Fimul scurt, intitulat "The Big Idea" este gandit sa promoveze lansarea pe piata a noi serii 5. El este filmat in Los Angeles si Cannes si contine multe interviuri cu celebritati care raspund la intrebarea ce inseamna o idee pentru ei. BMW se mandreste cu originalitatea amestecului intre spot si film, care considera ei, a fost scopul primar. Spotul nu va semana cu nici unul vazut pe piata si nici cu o reclama de tip standard si va fi acceptat in concursul festivalului de la Cannes din acest an.
Filmuletul va putea fi gasit pe Internet incepand cu iunie, urmand "traditia" BMW de a oferi spoturile noi publicului, traditie care dateaza inapoi pana la mica campanie "The Hire".
Liviu Druga nu mai este Editor Sef Imagoo (Imagoo, 8 mai 2003)
Datorita timpului putin care ii ramanea in afara emisiunii Marca Inregistrata, asa cum a si declarat, Liviu Druga a renuntat de luni 6 mai la funtia de Editor Sef Imagoo. Echipa redactionala ii multumeste pentru efortul si munca deosebita pe care a acordat-o cu multa pasiune revistei electronice Imagoo si spera intr-o permanenta viitoare colaborare. Functia de Editor sef Imagoo va fi preluata de Iulian Trasa ( ).
Fasolea conservata poate fi echivalenta cu legume, declara ad watchog (Imagoo, 8 mai 2003)
Heinz a primit unda verde in productia campaniei care sugereaza ca, conserve cu ciorba de rosii si fasole este echivalenta nutritional cu o portie de fructe si legume proaspete, in ciuda multiplelor plangeri la adresa add-lui. Acesta arata produse proaspete - rosii, grau si fasole cu o eticheta Heinz atasata. Titlul add-ului, "5-a-day the Heinz way" era urmat de mesajul "Heinz baked beans in tomato sauce. contribuie la portia zilnica necesare de energie.
ASA declara ca s-au inregistrat multe plangeri la adresa addului, majoritatea din cauza afirmatiei ca fasolea conservata ar fi la fel de sanatoasa precum legumele proaspete, desi aceasta contine multa sara, zahar si grasime.
Heinz se apara insa, afirmand ca initiative sa la aceasta campanie a fost bazata pe raportul de la WHO (World Health Organization) care recomanda un minim de 400 grame de legume si fructe zilnic, ceea ce ei ar depasi cu produsele conservate. Ei continua declarand ca aceast ad a fost produs in stransa colaborare cu organizatia British Dietetic Association, dupa luni de research facute pe o gama larga de consumatori.
Festivalul Filmului European începe la 8 mai la Bucuresti (Imagoo, 7 mai 2003)
Festivalul, eveniment ce marcheaza în fiecare an Ziua Europei, aflat la cea de-a oaptea edi?ie, este organizat de Delega?ia Comisiei Europene în România oi de Uniunea Cineaotilor din România, cu sprijinul Ambasadelor oi Centrelor Culturale ale urmatoarelor state membre oi candidate ale Uniunii Europene: Austria, Belgia, Cehia, Danemarca, Finlanda, Fran?a, Germania, Grecia, Italia, Marea Britanie, Olanda, Polonia, Portugalia, România, Spania, Slovacia, Suedia oi Ungaria.
Anul acesta festivalul se va desfaoura în perioada 8-18 mai la Bucureoti, cinema Studio, între 12 oi 18 mai la Timiooara, cinema Studio oi de pe 20 pîna pe 25 mai la Iaoi, cinema Republica.
O gafa publicitara la nivel inalt (Imagoo, 7 mai 2003)
O eroare de neinteles s-a petrecut in America de curand, raporteaza surse locale. In micutul oras New England, Massachusetts un print de autopromovare al municipiului arata un angajat al orasului pozand cu un placat pe care scrie "Pride". Starul campaniei este Larry Heyes - violator de copii si antreprenor al pornografiei cu minori, condamnat in 1994 pentru aceste acuzatii.
El a fost ales pentru acest print, publicat in ziarul Standard-Times, de un designer local care a declarat ca nu avea nici cea mai mica idee despre trecutul lui Heyes.
Un magnat chinez a investit peste 100000$ in publicite pentru casatorie (Imagoo, 7 mai 2003)
Unul dintre cei mai bogatii oameni in China, omul de afaceri cu domiciliul in Shanghai a dat multiple anunturi publicitare in care se interesa de o "mireasa virgina perfecta". In varsta de 35 de ani, el s-a bucurat de investitia facuta care s-a ridicat la sume peste 0.000, primind peste 5.000 de raspunsuri de la femei care erau dornice sa faca pasul cel mare.
Urmatoarea problema a fost pe cine va alege, si pentru a rezolva acest impas, el a compus o lista scurta de candidate formata din "numai" 30 de femei. Norocoasa castigatoare se va bucura de un sot iubitor si un cont bancar de peste milioane. Interviurile se vor lua in saptamanile ce urmeaza raporteaza South China Morning Post.
Cel mai nou titlu din portofoliul Sanoma Hearst Romania - National Geographic (Imagoo, 6 mai 2003)
Incepand cu primul numar din luna mai, National Geographic Romania va oferi romanilor o viziune stiintifica asupra lumii misterioase a naturii, culturii, traditiilor si civilizatiei, avand girul a 100 de milioare de cititori lunar in intreaga lume. Aceasta revista este recunoscuta pentru acuratetea informatiei si, mai ales, pentru abordarea vizuala de exceptie. De la fondarea ei, acum 115 ani, si-a castigat notorietatea care se traduce prin prezenta a 22 de editii locale publicate in 20 de limbi si difuzate in peste 190 de tari. Editia romana a acestei reviste este cea de a 23-a editie locala. Mai multe detalii in sectiunea Comunicate.
Levi schimba targetul (Imagoo, 6 mai 2003)
Levi Strauss isi extinde targetul, adresandu-se acum oamenilor cu un buget limitat. In ultima saptamana, ei au anuntat aparitia unui model nou de blugi, semnati Levi Strauss la pretul modest de 25 Lire. Pretul modulului nou, care va fi prezent in magazinele engleze anul viitor este in mare contrast cu preturile de pana acum, care se invarteau in jurul sumei de 50 Lire.
Un reprezentant al lanturilor de supermarket Tesco, care a pierdut un process riguros in care ei incercau sa obtina dreptul de a vinde blugi la preturi mici a declarat ca "Englezii vor blugi la preturi mici, motiv pentru care noi am vandut peste un million de perechi la pretul de 6 Lire anul trecut.
Noul produs Levi Strauss se va gasi in magazinele din Germania si Franta la putin timp dupa aparitia in Anglia. Premiera in SUA (la faimosul supermarket Wal-Mart) este in iulie acest an.
Joe Middleton, presedintele de la Levi Strauss a declarat ca scopul lor principal este sa ofere produse de calitate la o gama larga de clienti, cu posibilitati economice diferite.
Ce se aude în spotul Yahoo! Personals (Imagoo, 6 mai 2003)
Compania de muzica comerciala oi design de sunet Endless Noise a dat înca o data lovitura în advertising-ul american. Muzicienii de aici au creat coloana sonora pentru primul spot din campania Yahoo! Personals "Big Night / Hello" (30"). In clip apar mai multe persoane, fiecare pregatindu-se pentru "prima intalnire", în timp ce repeta "Hello" în fa?a oglinzii. Contactata în ultimul moment de agentia Black Rocket Euro RSCG, Endless Noise a realizat muzica in doar cateva zile, pentru ca spotul sa fie "on air" in timpul difuzarii premiilor Oscar. Endless Noise a semnat muzica pentru numeroase campanii apreciate si premiate in lume, printre care: Nike "Freestyle", Dodge "Truckville", "Nike Golf", U. S. Postal Service, Axe deodorant "Mannequin" , Hershey's Chocolate, Mazda "Dusty 6" , Vanilla Coke.
Recunoasterea talentului marca Endless Noise? Grammy, Emmy, Clio, AICP, London International Advertising, International ANDY si International Monitor Award-winning.
Taxiuri din New York au fost echipate cu ecrane pentru difuzarea reclamelor (Imagoo, 6 mai 2003)
O veche gluma din New York: Tipul asta e atat de gras, incat, daca isi pune o haina galbena, lumea o sa-l strige : "Taxi!"O gluma mai noua a new york-ezilor suna cam asa: "De ce are nevoie un om in New York, cand este asezat intr-un taxi prins in plin trafic, care se misca agale cu 20 km/h? De un ecran video care sa ii fluture in fata reclame "relaxante" despre banci, asigurari sau cauciucuri pentru masina". Gluma-gluma, dar 400 dintre cele 12.187 de taxiuri din New York au fost echipate deja cu ecrane pentru difuzarea reclamelor.
Americanilor, si asa stresati sau indiferenti la atatea mesaje publicitare, nu le prea surade propunerea, insa facem pariu ca multi romani ar prefera in taxi compania unor spoturi care sa le distraga atentia de la bogata oferta de gropi din soselele noastre si, mai ales, de la "mirificele" peisaje dolodora de gunoie, constructii in paragina pazite haotic de noua generatie de caini vagabonzi.
Imagoo are incepand de azi doi editori noi. Unul in SUA si celalalt in Japonia (Imagoo, 6 mai 2003)
Incepand de astazi Imagoo are doi corespondenti permanenti din strainatate. Oana Nechita din SUA si Olivia Stroia din Japonia. Vom incerca sa vedem astfel mai bine cum stau lucrurile si in ograda vecinului. Si ce vecin!