Mercedes-Benz, Chrysler/Jeep, Ford, Mazda, Hyundai lucreaza în 2003 cu Tempo, anunta un comunicat al agentiei.
Tempo Advertising a castigat la începutul acestui an o serie de branduri importante - Mercedes-Benz, Chrysler/Jeep, Ford, Mazda, Hyundai. Aceste marci fac parte din diviza auto a grupului Tiriac Holdings Ltd. Agentia va asigura servicii de media planning, media buying, productie print si materiale promotionale pentru companiile Auto Rom, Romcar si Hyundai Auto, ce distribuie pe piata romaneasca celebrele marci auto.
Marcile Mercedes-Benz si Chrysler/Jeep sunt distribuite în Romania de compania Auto Rom, Ford si Mazda de catre Romcar în timp ce Hyundai este importat de Hyundai Auto.
Piata importurilor de automobile a fost estimata anul trecut la peste 500 de milioane de dolari, aproape 40% din întreaga piata auto romaneasca. Potrivit statisticilor, Mercedes-Benz este marca auto de lux cu cele mai mari vanzari din Romania si se afla în topul primelor cinci marci de import de pe piata auto.
Tempo Advertising este cea mai mare agentie independenta din Romania, aflata în topul primelor 5 agentii de profil, conform publicatiei internationale Advertising Age. Cu o experienta de aproape sapte ani pe piata de publicitate, Tempo este agentia în portofoliul careia figureaza de doua ori titlul de cea mai creativa agentie din România.
În prezent agentia Tempo dezvolta strategii de comunicare pentru peste 50 de brand-uri diferite printre care: Academia Catavencu; Brystol Myers Squibb (Efferalgan, Upsarin, Fervex, Upfen); Europe Development International (Europa FM, Radio 21, Radio Total) Excelent (Excelenta, Concerto, Laura); First Logistics & Distribution; Flanco; LG Electronics; Londa; Mobexpert (Class, Office); Orange România; Panfoods London (Amigo); Policolor; Prefabricate Vest; Pro TV; Royal Brinkers (Linco, Holland, Holland 24, Matinal, Unirea); RTC Holding (RTC, Diverta, Office Express); Tabu; Trination; United Romanian Breweries (Skol, Tuborg, Carlsberg); VISA card (media buying&planning); Ziarul Financiar.