LEO BURNETT - DANONE - CAMPANIE

Leo Burnett Romania deruleaza in perioada 3 februarie ? 8 mai 2003 campania promotionala Danone "Castigi si ramai tanar", informeaza un comunicat al agentiei.

Mediatizarea campaniei se face prin 3 spoturi TV (spoturi in care este inclus si mecanismul), printuri si materiale promotionale la punctele de vanzare (POSM-uri).

 

Din cele 3 spoturi TV, pana acum, au fost vizionate numai 2 ("Capra", "Elasticul"), urmand ca pana la sfarsitul campaniei sa fie difuzat si cel de-al treilea spot. Mecanismul promotiei este: trimiti capace promotionale Danone (Danone Natural, Danone Natural de baut, Danone Catifelat, Danone Delicios, Danone Savoarea), insumand minim 10 puncte si poti castiga premii atractive, coerente cu pozitionarea si beneficiul iaurtului Danone - tinerete:

 

- premii saptamanale: 90 telefoane cu camera foto digitala Nokia 7650, cu cartela preplatita - se acorda cate 10 pe saptamana timp de 9 saptamani. Desemnarea castigatorilor saptamanali vor avea loc prin tragerea la sorti in zilele de 20, 27 februarie, 6, 13, 20, 27 martie si 3, 10, 17 aprilie 2003.

 

Marele Premiu - Peugeot 206 Coupe Cabrio. Desemnarea castigatorului Marelui Premiu va avea loc in data de 8 mai 2003. Echipa Leo Burnett Romania care a realizat si conceput aceasta campanie este formata din: Bogdan Naumovici - Creative Director, Lucian Urdea - Copywriter, Petru Cuciuc - Art Director, Laura Georgescu-Baron - A/V Production Director, Diana Tataru ? Brand Communication Manager.

 

Filmarile au fost conduse de regizorul Radu Munteanu, iar casa de productie cu care s-a lucrat a fost Multimedia Est. Din 2002, comunicarea sortimentelor de baza - Danone Natural, Catifelat, Delicios si Savoarea - are la baza sloganul "De tanar ca sa te mentii tanar" si se focuseaza pe beneficiul final al iaurtului Danone: mentinerea tineretii.